Raboploeg verder als Blanco Pro Cycling
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... oed__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
DRAGUIGNAN - "In deze fase van het seizoen ben ik nog nooit zo goed geweest”, zei Lars Boom, na zijn ritzege in de Ronde van de Haut Var. Voor de eindzege kwam hij net tekort op de Fransman Arthur Vicot. Booms’ ploegmaat Laurens ten Dam werd derde. De 27-jarige renner van Team Blanco boekte daarmee al weer zijn tweede overwinning van het seizoen, nadat hij ook al de tijdrit in de Ronde van de Middellandse Zee op zijn naam had geschreven. "Ik zit lekker in mijn vel en ben supergemotiveerd, zoals iedereen in de ploeg. We moeten een sponsor zien te vinden, dat geeft een duwtje om nog iets extra’s te geven. En ik ben weer een jaartje ouder en daardoor sterker”, aldus Boom, die zaterdag voor de traditionele opening van het wegseizoen Omloop Het Nieuwsblad meteen tot de favorieten hoort. "Dit zorgt voor vertrouwen. Ik ga mijn best doen om daar een kort klassement te rijden”, zei de Vlijmenaar, die Milaan-Sanremo laat schieten. „Ik rijd Strade Bianche en de Tirreno-Adriatico, en wil me daarna volledig richten op de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix.”
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik herinner me een seizoen waarin het toenmalige Rabo ook heel sterk was in de winterkoersen. Daarna werd het snel minder. Hopelijk dit jaar niet? Voor alsnog doen ze het gewoon goed.
P.S. Voor het dragen van die helm zou de UCI geldboetes moeten uitdelen. Een schande voor de fietssport, we gaan 20 jaar terug in de tijd.
P.S. Voor het dragen van die helm zou de UCI geldboetes moeten uitdelen. Een schande voor de fietssport, we gaan 20 jaar terug in de tijd.
-
- Forum-lid HC
Scheelt denk ik ook net de 5% om te winnen "We moeten een sponsor zien te vinden, dat geeft een duwtje om nog iets extra’s te geven". Zal de komende de jaren niet makkelijk worden om een goed plekje (incl zelfde salaris) te vinden in een ploeg, dus overwinningen zijn noodzakelijk.
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1havana schreef:
Onbegrijpelijk dat ze er sowiso mee willen rijden.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Idd, je ziet het. Die prutsers met die gewone helmen rijden er toch mooi achter
Ik heb zelf op BM ook zo een ding gepast, maar het is idd geen gezicht.
Ik heb zelf op BM ook zo een ding gepast, maar het is idd geen gezicht.
Omloop Het Nieuwsblad misschien nog mee pakken? Parijs-Roubaix
Bos sprint naar zege in Ronde van Langkawi
(http://www.nu.nl/sport/3249379/bos-spri ... gkawi.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Nummerrrrr... zeven!
(http://www.nu.nl/sport/3249379/bos-spri ... gkawi.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Nummerrrrr... zeven!