Het grote zeik-hier-de-weerman-af topic 2018
Ik heb vanochtend maar eens uit het raam gekeken (droog!). Daarna mijn bevindingen op de diverse weer-sites en apps getoetst. Alles wees er op dat het droog was! Dus lekker gaan fietsen, en eenmaal buiten bleek dat ook echt zo te zijn! We hadden allemaal gelijk......
Ik denk dat ik deze tactiek morgen weer eens probeer.....
Ik denk dat ik deze tactiek morgen weer eens probeer.....
Dat was gisterenmiddag al duidelijk op diverse sites. Net 2,5u met een strakblauwe lucht gefietst. Morgen maar eens wat klussen doen.daniel1975 schreef:En uitgerekend nu is het andersom en heeft WO volledig gelijk. Morgen dramadag zegt nu ook het knmi. Jammerdaniel1975 schreef:Weeronline is imho by far de minst betrouwbare. Kun je niks mee. Knmi en buienradar zijn significant beter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, gisteravond gingen de meesten om.
Less is bore
Godsammekrake zeg. Dan maar een watje maar dit is echt te dol en heeft geen nut. Sinds gisteravond 18:00 heeft het echt bijna onophoudelijk geregend en niet zo'n beetje ook.
Stevige ZO wind.
En de zooi draait als een cycloon om midden Nederland heen en schuift nauwelijks op.
Dat gaat nog wel even duren.
Ik zie in de Bilt als 44mm tot vanochtend 08:00 Alles wat er in July/Augustus/September te kort is gevallen wordt even in 1 weekend aangevuld zo lijk.
Ik ga wel een uurtje spinnen en tegelijkertijd boeuf bourguignon laten pruttelen.
Stevige ZO wind.
En de zooi draait als een cycloon om midden Nederland heen en schuift nauwelijks op.
Dat gaat nog wel even duren.
Ik zie in de Bilt als 44mm tot vanochtend 08:00 Alles wat er in July/Augustus/September te kort is gevallen wordt even in 1 weekend aangevuld zo lijk.
Ik ga wel een uurtje spinnen en tegelijkertijd boeuf bourguignon laten pruttelen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is idd drama-dag zo. Weerkundig gezien wel een mooi fenomeen, maar verder geloof ik het wel.
Less is bore
En in het noorden lekker droog Ga zo op pad...
Vandaag zit je goed, maar gister waren de rollen volgens mij precies omgekeerdhavana schreef:En in het noorden lekker droog Ga zo op pad...
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Het voordeel als je niet fietsverslaafd bent is dat 1 dag per weekend fietsen genoeg issteven250 schreef:Vandaag zit je goed, maar gister waren de rollen volgens mij precies omgekeerdhavana schreef:En in het noorden lekker droog Ga zo op pad...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is echt wel een bizar verschil: in rotterdam e.o. forse wateroverlast en in Gr helemaal droog. Hier gaat meer dan 100 mm vallen vandaag denk ik.havana schreef:En in het noorden lekker droog Ga zo op pad...
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik zou de bart brentjes challende vandaag rijden, maar ik ben niet gegaan een buitje onderweg of een beetje modder tot daar aan toe.
Alhoewel het daar is meegevallen. Maar toch in de nacht bijna 10mm staat garant voor een modderbad. Daarnaast had ik daar met mijn fiets aangekomen zonder vet en olie denk ik.
Alhoewel het daar is meegevallen. Maar toch in de nacht bijna 10mm staat garant voor een modderbad. Daarnaast had ik daar met mijn fiets aangekomen zonder vet en olie denk ik.
Vandaag was het weer zo ver... Het zou droog blijven, dus ik zou van Groningen naar een familiebezoek fietsen in de NO-polder. Het gezin zou met de auto gaan.
Extra vroeg opgestaan om op tijd te kunnen vertrekken, wil ik deur uit lopen: regen. Toch maar vertrokken maar na 500 meter omgedraaid. Dit had geen enkele zin.
Zucht.
Extra vroeg opgestaan om op tijd te kunnen vertrekken, wil ik deur uit lopen: regen. Toch maar vertrokken maar na 500 meter omgedraaid. Dit had geen enkele zin.
Zucht.