Alles over single speed, fixies en baanfietsen.

Zesdaagse Roterdam 2011

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 12 jan 2011 00:03

Toch Stam& van Bon

arjan916
Forum-lid

Gebruikersavatar arjan916 12 jan 2011 00:06

wow, dat was een supergave finale hierzo, genoten !
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 12 jan 2011 02:08

Mooie finale, met bloedstollende regie. Dank aan Serge van Bikeparts4u voor de gastvrijheid!

Afbeelding
Da's geen Cervelo. Kijk wat Danny er zelf over te melden heeft op www.bartape.nl (vanaf woensdagavond gok ik)

Afbeelding
Nee, Danny gaat (nog) niet op de baan rijden maar hij rijdt in juni wel Milaan-Sanremo. Gezellig!

Afbeelding
Tot volgend jaar!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 jan 2011 08:09

Leuke avond gehad gisteren, alleen vind ik die carnavalsfeer soms toch wel storend. Kijk ik naar Sport of naar Toneel?
Dat de koppelkoers in de allerlaatste ronde wordt gewonnen draagt hier wel extra aan toe. Jammer, want het is verder een mooie sport om te zien. Zeker omdat je er als publiek bovenop zit.
Less is bore

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 12 jan 2011 08:42

Gisteren een heel leuke avond sport gezien.
Dat er af en toe afspraken worden gemaakt geloof ik wel maar ik weiger te geloven dat het doorgestoken kaart is.
Als ik naar het sprinttoernooi kijk weet ik ook wel dat het heel veel show is maar als het afgesproken is had Teun Mulder wel gewonnen.
Maar zoals ik al zei, ik heb weer een leuke en geslaagde avond gehad.

Serge en Dennis, bedankt voor de koffie en tot volgend jaar.

jorisb
Forum-lid

jorisb 12 jan 2011 10:11

Mooie finale, suepr spannend ! Of er nu afspraken gemaakt zijn of niet, dat weet ik niet. Alleen de 3 keer dat ik ben geweest was het spannend tot op de streep, dat kan toch bijna geen toeval zijn? Maar aan de andere kant,ik ben graag naief en geniet van het spektakel en de show.

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 12 jan 2011 12:29

het is gewoon vooral een gezellig avondje uit met veel wielerspektakel!

Ik had alleen liever een andere koppel zien winnen ;)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

stokie
Forum-lid

stokie 12 jan 2011 14:27

[quote="Theo V"]Gisteren een heel leuke avond sport gezien.
Dat er af en toe afspraken worden gemaakt geloof ik wel maar ik weiger te geloven dat het doorgestoken kaart is.
Als ik naar het sprinttoernooi kijk weet ik ook wel dat het heel veel show is maar als het afgesproken is had Teun Mulder wel gewonnen.
Maar zoals ik al zei, ik heb weer een leuke en geslaagde avond gehad.

Serge en Dennis, bedankt voor de koffie en tot volgend jaar.

[/quote]

Eventueel wil ik je wel een keer alle trucjes uitleggen en laten zien. Het is van het eerste startschot tot de laatste finishpassage doorgestoken. Dat doet er natuurlijk niets aan af dat het best leuk is om naar te kijken. Het is namelijk zes avonden lang spektakel. Dat is met een show van hans klok niet anders. Iedereen weet dat het fake is, maar toch zien we schitterende dingen.
Daarnaast is het natuurlijk gewoon mooi om naar wielrennen te kijken.

Ik vind het ook het belangrijkste om een gezellige avond te hebben. Ook dit jaar was het weer geslaagd ondanks dat voor mij niet het geschikte koppel heeft gewonnen. Jammer dat Theo Bos niet meer meereed de laatste avond want ik vond Bos toch wel de smaakmaker van de zesdaagse.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 12 jan 2011 14:35

[quote="Stokie"]Eventueel wil ik je wel een keer alle trucjes uitleggen en laten zien. Het is van het eerste startschot tot de laatste finishpassage doorgestoken. [/quote]

Dat moeten we een keertje doen, volgend jaar misschien?
Lijkt mij wel interressant om te weten.
Tegen die tijd moeten we maar eens kijken hoe we dat gaan rondbreien.

Maar hoe kan het dan dat dit door de UCI geleide wedstrijden zijn met dopingcontroles ed.
in mijn ogen hoeft dat dan ook niet, en dan hadden we de Keisse-soap ook niet gehad.

stokie
Forum-lid

stokie 12 jan 2011 14:51

De zesdaagse wordt wel onder het auspicien van de UCI verreden. Dat heeft vooral te maken met status en met de zesdaagsekalender.

Volgend jaar staat er vast weer een bikeparts4u/infinito stand. Dan wordt het er vast nog gezelliger dan dit jaar

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 12 jan 2011 14:55

[quote="Stokie"]Volgend jaar staat er vast weer een bikeparts4u/infinito stand. Dan wordt het er vast nog gezelliger dan dit jaar[/quote]

Precies, altijd gezellig bij Serge en Dennis.
Waarschijnlijk wordt het dan weer de finale avond.
Wanneer is de voorverkoop?;):):d:D

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 jan 2011 20:49

[quote="Theo V"]
Maar hoe kan het dan dat dit door de UCI geleide wedstrijden zijn met dopingcontroles ed.
in mijn ogen hoeft dat dan ook niet, en dan hadden we de Keisse-soap ook niet gehad.[/quote]
Dit snap ik ook niet. Dat de UCI zich bezig houdt met kermiskoers.
Waarom zijn de 6daagsen eigenlijk doorgestoken kaart? Waarom kan er niet gewoon topsport worden bedreven zonder die flauwekul? Dat zou het IMHO nog veel leuker maken. Nu is het puur een gezellige avond (en dat is ook wel iets waard).

Overigens was Serge volgens mij de hele avond aan de diarree en zat ie op het toilet, want heb hem niet gezien op de stand ;)
Less is bore

Plaats reactie