Bakker racing
-
- Forum-lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 jun 2016 11:40
Ook ik heb onlangs slechte ervaring opgedaan bij Bakker Racing
In 2015 een set campagnolo zonda wielen aangeschaft vanwege de overwegend positieve reviews die ik gelezen had. Na 11 maanden heel veel speling op de body. Kan gebeuren, gelukkig nog garantie dacht ik dus ik stuur het wiel op. Ik verwachtte het wiel binnen 2 weken terug, dus elke 2 weken mailen wat de status was. Na 8 weken kreeg ik zelfs geen antwoord meer en dus maar gebeld. Er werd medegedeeld dat het wiel elk ogenblik terug werd verwacht en dat was ook zo.
Mail ontvangen dat oorzaak speling vuil was (gebrekkig onderhoud) en na overmaken van het bedrag van inkoopprijs body het wiel opgestuurd zou worden.
Een body demonteren om deze schoon te maken is geen regulier onderhoud. Is natuurlijk gewoon een smoes om onder de garantie uit te komen. Had ik meteen geweten dat het geen garantie zou zijn dan had ik een ander lager a 5 euro geplaatst en was het binnen een week gemaakt geweest.
Samengevat: communicatie zeer slecht en garantieafhandeling slecht.
Oh ja, na ontvangst wiel bleek er een 10sp body geplaatst te zijn terwijl er een 11sp op zat.
In 2015 een set campagnolo zonda wielen aangeschaft vanwege de overwegend positieve reviews die ik gelezen had. Na 11 maanden heel veel speling op de body. Kan gebeuren, gelukkig nog garantie dacht ik dus ik stuur het wiel op. Ik verwachtte het wiel binnen 2 weken terug, dus elke 2 weken mailen wat de status was. Na 8 weken kreeg ik zelfs geen antwoord meer en dus maar gebeld. Er werd medegedeeld dat het wiel elk ogenblik terug werd verwacht en dat was ook zo.
Mail ontvangen dat oorzaak speling vuil was (gebrekkig onderhoud) en na overmaken van het bedrag van inkoopprijs body het wiel opgestuurd zou worden.
Een body demonteren om deze schoon te maken is geen regulier onderhoud. Is natuurlijk gewoon een smoes om onder de garantie uit te komen. Had ik meteen geweten dat het geen garantie zou zijn dan had ik een ander lager a 5 euro geplaatst en was het binnen een week gemaakt geweest.
Samengevat: communicatie zeer slecht en garantieafhandeling slecht.
Oh ja, na ontvangst wiel bleek er een 10sp body geplaatst te zijn terwijl er een 11sp op zat.
Afgelopen maandagavond heb ik een bestelling geplaatst. Gisteren bericht gekregen dat de verzending vertraagd was, zou ca. 2 werkdagen duren. Zojuist bericht ontvangen dat de bestelling is verzonden met Postnl. Wanneer ik het morgen binnen heb ben ik een tevreden klant. Communicatie is wat mij betreft in orde.
wow, en dat reken je bakker aan?bhanegraaf schreef:Ook ik heb onlangs slechte ervaring opgedaan bij Bakker Racing
In 2015 een set campagnolo zonda wielen aangeschaft vanwege de overwegend positieve reviews die ik gelezen had. Na 11 maanden heel veel speling op de body. Kan gebeuren, gelukkig nog garantie dacht ik dus ik stuur het wiel op. Ik verwachtte het wiel binnen 2 weken terug, dus elke 2 weken mailen wat de status was. Na 8 weken kreeg ik zelfs geen antwoord meer en dus maar gebeld. Er werd medegedeeld dat het wiel elk ogenblik terug werd verwacht en dat was ook zo.
Mail ontvangen dat oorzaak speling vuil was (gebrekkig onderhoud) en na overmaken van het bedrag van inkoopprijs body het wiel opgestuurd zou worden.
Een body demonteren om deze schoon te maken is geen regulier onderhoud. Is natuurlijk gewoon een smoes om onder de garantie uit te komen. Had ik meteen geweten dat het geen garantie zou zijn dan had ik een ander lager a 5 euro geplaatst en was het binnen een week gemaakt geweest.
Samengevat: communicatie zeer slecht en garantieafhandeling slecht.
Oh ja, na ontvangst wiel bleek er een 10sp body geplaatst te zijn terwijl er een 11sp op zat.
En verder dat het probleem was doordat:mackersv2.0 schreef:Dus ongevraagd een niet juiste body plaatsen en dan het wiel pas retourneren na betaling is wel OK volgens jou?
Hoe gaan zij (Campa) dit zeker kunnen verhalen op: 'Mail ontvangen dat oorzaak speling vuil was (gebrekkig onderhoud) en na overmaken van het bedrag van inkoopprijs body het wiel opgestuurd zou worden' maar dit toch verhalen op de koper?bhanegraaf schreef:Ook ik heb onlangs slechte ervaring opgedaan bij Bakker Racing
In 2015 een set campagnolo zonda wielen aangeschaft vanwege de overwegend positieve reviews die ik gelezen had. Na 11 maanden heel veel speling op de body. Kan gebeuren, gelukkig nog garantie dacht ik dus ik stuur het wiel op. Ik verwachtte het wiel binnen 2 weken terug, dus elke 2 weken mailen wat de status was. Na 8 weken kreeg ik zelfs geen antwoord meer en dus maar gebeld. Er werd medegedeeld dat het wiel elk ogenblik terug werd verwacht en dat was ook zo.
Mail ontvangen dat oorzaak speling vuil was (gebrekkig onderhoud) en na overmaken van het bedrag van inkoopprijs body het wiel opgestuurd zou worden.
Een body demonteren om deze schoon te maken is geen regulier onderhoud. Is natuurlijk gewoon een smoes om onder de garantie uit te komen. Had ik meteen geweten dat het geen garantie zou zijn dan had ik een ander lager a 5 euro geplaatst en was het binnen een week gemaakt geweest.
Samengevat: communicatie zeer slecht en garantieafhandeling slecht.
Oh ja, na ontvangst wiel bleek er een 10sp body geplaatst te zijn terwijl er een 11sp op zat.
Belachelijk want die claim kan Campa nooit volharden en ze gooien de schuld bij de koper.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 jun 2016 11:40
Is niet OK natuurlijk maar had er inmiddels geen zin meer in om nogmaals veel tijd en moeite in te steken om dit opgelost te krijgen. Zelf heb ik (nog) een 10 sp cassette dus nu is er nog geen probleem. Pas wanneer ik naar 11sp wil upgraden of de wielen ga verkopen dan zal dit lastiger gaan.
Dus je laat je eventueel ten onrechte de claim aannaaien dat de de vervuiling in de body de oorzaak was voor de speling vanwege gebrekkig onderhoud na 11 maanden en dan ten tweede dat je FM/Campa een 10 speed body monteert terwijl het een 11 speed body betrof?
Ik zou voor minder geen genoegen nemen en eisen dat je FM alles zonder kosten herstelt. Je FM vogelt het dan maar verder uit met Campa.
Ik zou voor minder geen genoegen nemen en eisen dat je FM alles zonder kosten herstelt. Je FM vogelt het dan maar verder uit met Campa.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 jun 2016 11:40
Dat heb ik overwogen maar schatte de kans van slagen klein en heb me dus die moeite maar bespaard.
You pay peanuts, you get monkeys.
Zeker als je koopt van een notoire ex-bedrieger.
Zeker als je koopt van een notoire ex-bedrieger.
-
- Forum-lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 jun 2016 11:40
Bedrieger weet ik niet, maar het verschil tussen een goede en een slechte fm zit erin dat een goede fm achter zijn producten staat en de problemen desnoods zelf oplost en zich niet verschuilt achter de leverancier.
Dit is dus een SLECHTE fm:bhanegraaf schreef:Bedrieger weet ik niet, maar het verschil tussen een goede en een slechte fm zit erin dat een goede fm achter zijn producten staat en de problemen desnoods zelf oplost en zich niet verschuilt achter de leverancier.
Wat ik zeg:
Aannaaien die fm en hem laten werken waar hij via Campa voor betaald wordt en dat is NIET om te zeggen dat die speling in die body veroorzaakt wordt door achterstallig onderhoudt (wat was goed onderhoud dan geweest?), een drogreden van je fm.Zorro schreef:Dus je laat je eventueel ten onrechte de claim aannaaien dat de de vervuiling in de body de oorzaak was voor de speling vanwege gebrekkig onderhoud na 11 maanden en dan ten tweede dat je FM/Campa een 10 speed body monteert terwijl het een 11 speed body betrof?
Ik zou voor minder geen genoegen moeten nemen en eisen dat je FM alles zonder kosten herstelt. Je FM vogelt het dan maar verder uit met Campa.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 jun 2016 11:40
Ik heb me inderdaad wat gemakkelijk af laten wimpelen en had Bakker wat onder druk kunnen zetten om het goed op te lossen. Zoals gezegd, dit heb ik niet gedaan vanwege mijn inschatting dat de kans van slagen niet groot zou zijn. Gelukkig zijn er ook strijdbaardere klanten en die zorgen ervoor dat de fm's wel hun best blijven doen.