Gisteren nog een "opmerkelijk" voorval meegemaakt.Ik fiets door het prachtige en beetje heuvelachtige bosrijke Gaasterland, in het hele mooie Friesland.
Kom ik daar bij een camping midden in het bos en ik hoor allemaal nederlandstalige muziek en een meegezang en gejoel.
Ik dacht:nieuwschierig als ik nu eenmaal ben.Ik ga even kijken.Nou er was een mooi feestje aan de gang.Iedereen was zo smoor als maar kan.En ze liepen allemaal in een polonaise.Voordat ik het wist, kreeg ik een biertje in mijn hand geduwd.
Nou dat smaakte wel met het prachtige zomerse weer.
Ik dacht gauw weg wezen hier, ik ben nu eenmaal niet zo'n campingliefhebber en al helemaal niet als er Nederlandtalig wordt gezongen
Maar ik moest nodig plassen en wat doe je dan.Je zet even je fiets tegen een boom en geeft de planten even water.Komen daar opeens 3 hartstikke smoor zijnde hoogblonde-campingdames mijn kant op gewaggeld.Ze en zeiden tegen me: "Daar ligt een man verderop op de grond op het bospad " en het is zo donker in dat bos, dat we niet kunnen zien wie het is. Ik zei laat hem eens zien, en inderdaad op een heel donker stuk bos ligt een man languit over het pad.
Ik zeg tegen die eerste vrouw. "We moeten maar hulp halen ".
Wacht even...ik zal eerst even voelen aan zijn neus of het ook mijn man is,zei de meest blonde van het stel.Ze voelt aan zijn neus en nee..het is niet mijn man.Wacht even zei de tweede campingdame.Ik voel ook even aan zijn oren of het ook mijn man is misschien.Ze voelt aan zijn oor en ...nee het is ook niet mijn man.Nu zei de derde dame.Ik voel ook even.Ze deed zijn rits open en voelde aan zijn fluit.Toen zei ze.Nou het is ook geen man van de camping!
Nou ik dacht ze redden zich er maar mee en ben gauw weggefiets naar huis.Wel nog een dikke onweersbui op mijn kop gekregen en de volgende keer......fiets ik wel om dat bos heen.Lijkt me beter.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)