Over de wielersport en zijn beoefenaars.

team Garmin-Cerveló

eelcoz

eelcoz 29 aug 2010 23:38

micky515 schreef:
bikeboss schreef:Het contract van Lefevre met QSE loopt tot eind 2011. Voor ruimere financiële armslag heeft hij voor volgend seizoen tevergeefs naar een fusie met Omega Pharma-Lotto gehengeld.
De hoofdsponsor van de nieuwe Luxemburgse ploeg is bij mijn weten nog niet officieel bekend gemaakt, al doen geruchten de ronde over een multinationale warenhuisketen met Franse hoofdzetel.

Nu vermeldt Casran dat de constructeur van de ploeg Schleck in 2011 twee ProTour-teams van materiaal zou voorzien.

Als in 2011 zowel QSE als het Luxemburgse team op Merckx zouden rijden en vanaf 2012 QSE met die Luxemburgse ploeg zou fuseren of er volledig zou in opgaan, past mijn prognose binnen de uitspraak van Casran (tenzij ik iets fundamenteels over het hoofd zie!?).


op een ander forum liet Casran zich ontvallen dat het een amerikaans merk ging worden


Wat is dit? Zoek alle puzzelstukjes bij elkaar voor het juiste antwoord?:D

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 29 aug 2010 23:41

eelcoz schreef:
micky515 schreef:
bikeboss schreef:Het contract van Lefevre met QSE loopt tot eind 2011. Voor ruimere financiële armslag heeft hij voor volgend seizoen tevergeefs naar een fusie met Omega Pharma-Lotto gehengeld.
De hoofdsponsor van de nieuwe Luxemburgse ploeg is bij mijn weten nog niet officieel bekend gemaakt, al doen geruchten de ronde over een multinationale warenhuisketen met Franse hoofdzetel.

Nu vermeldt Casran dat de constructeur van de ploeg Schleck in 2011 twee ProTour-teams van materiaal zou voorzien.

Als in 2011 zowel QSE als het Luxemburgse team op Merckx zouden rijden en vanaf 2012 QSE met die Luxemburgse ploeg zou fuseren of er volledig zou in opgaan, past mijn prognose binnen de uitspraak van Casran (tenzij ik iets fundamenteels over het hoofd zie!?).


op een ander forum liet Casran zich ontvallen dat het een amerikaans merk ging worden


Wat is dit? Zoek alle puzzelstukjes bij elkaar voor het juiste antwoord?:D


haha, blijkbaar :P
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 30 aug 2010 00:38

micky515 schreef:op een ander forum liet Casran zich ontvallen dat het een amerikaans merk ging worden, niet onlogisch gezien de goeie relatie van andy schleck met Lance (mede-eigenaar bij Trek)


Ander forumlid blijkt het daar ook te weten, kan het bevestigen (vriend van me bij RadioShack wist het blijkbaar ook, dus wellicht is het niet zo'n inside info).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

eelcoz

eelcoz 30 aug 2010 00:47

C a s r a n schreef:
micky515 schreef:op een ander forum liet Casran zich ontvallen dat het een amerikaans merk ging worden, niet onlogisch gezien de goeie relatie van andy schleck met Lance (mede-eigenaar bij Trek)


Ander forumlid blijkt het daar ook te weten, kan het bevestigen (vriend van me bij RadioShack wist het blijkbaar ook, dus wellicht is het niet zo'n inside info).


Wie? The Boss? Doe nog eens wat meer inside info geven.... Heeft ie nou wel of niet gepakt? We willen het zo graag weten.:D

michie23
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 13 jul 2010 16:51

michie23 30 aug 2010 00:51

LOL
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 30 aug 2010 00:54

eelcoz schreef:Wie? The Boss? Doe nog eens wat meer inside info geven.... Heeft ie nou wel of niet gepakt? We willen het zo graag weten.:D



Als sommigen vinden dat mijn post "kinderachtig" was dan ben ik er steeds meer van overtuigd dat ik hier niet uit de toon aan het vallen ben :) (btw er rijden Belgen bij RS dus niet zo onlogisch dat ik die zou kennen)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 30 aug 2010 01:06

C a s r a n schreef:
eelcoz schreef:Wie? The Boss? Doe nog eens wat meer inside info geven.... Heeft ie nou wel of niet gepakt? We willen het zo graag weten.:D



Als sommigen vinden dat mijn post "kinderachtig" was dan ben ik er steeds meer van overtuigd dat ik hier niet uit de toon aan het vallen ben :) (btw er rijden Belgen bij RS dus niet zo onlogisch dat ik die zou kennen)


Hoi,

Als jij struikelt over dat kinderachtige dan moet je wel die post quoten (Danie1975) en niet een andere.

Zo flauw hoe je altijd jezelf tot in het uiterste verdedigd. Nu probeer je je er weer uit te wurmen door andere mensen van kinderachtigheid te betichten.

Als je niet een 'Non Disclosure' hebt getekend dan kun je dus alles zeggen wat je weet/gehoord hebt. Loop dus niet zo interessant te doen en trek je mond open met wat je weet of hou hem dicht.

Ga toch eens krassen. Win je nog eens iets.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 30 aug 2010 01:41

Wel oppassen dat die Belgen bij Radioshack en de fysio van Andy niet te weten komen dat casran deze scoops hier wereldkundig maakt Als ze horen hoe slecht hij een geheimpje kan bewaren vertellen ze hem nooit meer iets!
;)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 30 aug 2010 11:00

ZorroI schreef:Als jij struikelt over dat kinderachtige dan moet je wel die post quoten (Danie1975) en niet een andere.



Blijkbaar niet begrepen waarom ik net dié post quote. Whatever... 't is hier toch gezellig.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39508
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 aug 2010 11:05

Spijt mij zeer, maar daar geef je zelf de aanleiding toe Pieter. Jij doet pseudo-interessant en dan vraag je er een beetje om.
Je vertelt de dingen die je weet of je vertelt ze niet omdat het nog onder embargo staat. Niet van dat half-gare "ik weet het maar vertel het lekker niet" gedrag. Dat wekt irritatie op.
Less is bore

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 30 aug 2010 11:14

Daniel1975 schreef:Spijt mij zeer, maar daar geef je zelf de aanleiding toe Pieter. Jij doet pseudo-interessant en dan vraag je er een beetje om.
Je vertelt de dingen die je weet of je vertelt ze niet omdat het nog onder embargo staat. Niet van dat half-gare "ik weet het maar vertel het lekker niet" gedrag. Dat wekt irritatie op.


+1
je moet leren sommige dingen voor je zelf te houden.
en niet vertellen nou ik schrok er wel van etc.
op een ander forum zit je ook al weer je halfe verhalen te vertellen.
als je aandacht wil mag je dat ook wel gewoon vragen hoor.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 30 aug 2010 11:16

Daniel1975 schreef:Spijt mij zeer, maar daar geef je zelf de aanleiding toe Pieter. Jij doet pseudo-interessant en dan vraag je er een beetje om.
Je vertelt de dingen die je weet of je vertelt ze niet omdat het nog onder embargo staat. Niet van dat half-gare "ik weet het maar vertel het lekker niet" gedrag. Dat wekt irritatie op.

Kerel, ik heb dat er in twee seconden opgezet omdat ik een hoop speculaties zag en wou niet de interessante uithangen, maar als ik zie hoe zielig jullie daarop springen... triestige boel zeg. Overigens is het journalistieke woord "embargo" echt wel potsierlijk hier; het staat trouwens elders op dit forum.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie