Vuelta 2014
En waarom die Rus dan niet? Die mag gewoon in de trein blijven rijden?!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Tja, maar veel later. Überhaupt een farce om ze zo laat pas eruit te halen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Contador gaat deze Vuelta winnen, wie had dat gedacht? Zeer knappe prestatie ook van Gesink, hiervoor hetzelfde. Wie had dat gedacht?
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Ik durf voor dat laatste wel mijn vinger op te steken. In Polen zag je al dat hij de naweeen van die operatie voorbij is. Een fitte Gesink is met afstand onze beste klassementsrenner (mits en indien hij niet stuitert). Sterker nog, topfit zou hij voor het podium mee moeten doen... niet dat hij daarvoor top favoriet is, maar alles daaronder is voor hem geen progressie. Maar dat is natuurlijk onzin na die operatie, dit is heel erg sterk werk.
En tsja Contador, ik heb nog wel gesproken over een Giro 2008 scenario, maar dat was gekscherend. Een mooi spelletje gespeeld want ik kan die eerdere afmelding niet helemaal serieus meer nemen. Over met afstand de beste klassementsrenner gesproken... wat een beest. Zonder de schorsing zou hij op weg zijn naar zijn 8e grote ronde... en dat is er niet eens rekening mee houdend dat hij dan misschien nog meer had gewonnen.
En tsja Contador, ik heb nog wel gesproken over een Giro 2008 scenario, maar dat was gekscherend. Een mooi spelletje gespeeld want ik kan die eerdere afmelding niet helemaal serieus meer nemen. Over met afstand de beste klassementsrenner gesproken... wat een beest. Zonder de schorsing zou hij op weg zijn naar zijn 8e grote ronde... en dat is er niet eens rekening mee houdend dat hij dan misschien nog meer had gewonnen.
Over zijn kwetsuur zal het misschien altijd wat mistig blijven, maar wat interressanter is: wanneer is hij terug beginnen trainen en hoeveel heeft hij getraind voor aan deze vuelta te beginnen?
Froome heeft toch wschlk een pak meer kunnen trainen sedert zijn val in de tour.
Froome heeft toch wschlk een pak meer kunnen trainen sedert zijn val in de tour.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Als (maar dat zullen we wel nooit te weten komen) de polsbreuk van Froome volledig was, en de beenbreuk van Contador was slechts een scheurtje, dan heeft het lichaam van Froome veel meer energie in de genezing moeten stoppen. Over wie welke trainingsarbeid heeft kunnen leveren is het dus alleen maar speculeren...fiedoo schreef:Over zijn kwetsuur zal het misschien altijd wat mistig blijven, maar wat interressanter is: wanneer is hij terug beginnen trainen en hoeveel heeft hij getraind voor aan deze vuelta te beginnen?
Een observatie, maar niet meer dan dat hoor:
In de Tour thread werd bijna alleen maar door mensen opmerkingen gemaakt over doping. Nibali zou aan de doping zijn, en anderen ook. In deze Vuelta thread niks van deze verdachtmakingen. Heel verfrissend maar tegelijk ook opvallend. Vooral omdat Contador een wel heel rappe en mysterieuze comeback maakt. Ik bedoel alleen te zeggen dat in deze zege van Contador "verdachter" zou vinden dan die van Nibali.
In de Tour thread werd bijna alleen maar door mensen opmerkingen gemaakt over doping. Nibali zou aan de doping zijn, en anderen ook. In deze Vuelta thread niks van deze verdachtmakingen. Heel verfrissend maar tegelijk ook opvallend. Vooral omdat Contador een wel heel rappe en mysterieuze comeback maakt. Ik bedoel alleen te zeggen dat in deze zege van Contador "verdachter" zou vinden dan die van Nibali.
Laatst gewijzigd door klimski op 09 sep 2014 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Koga Granlux 1995 Campa Mirage.