Veldrijden 2014/2015
- fietser1972
- Forum-lid
Geweldige finale. Jammer voor Matthieu. Ik dacht dat ie de cross al in zijn zak had, maar Wout kwam sterk terug.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Ik denk eerder naar volgens seizoen toe. De €15.000 die hij vraagt om te starten zal meer dan waarschijnlijk wegvallen, en verdeeld worden over de jonkies.Pelep schreef:Wat een cross, en wat een duels. Met heel veel respect, maar Nys wordt niet gemist vooraan de laatste weken. Denk dat vele organisatoren opgelucht ademhalen dit seizoen.
Maar al bij al is Nys nog steeds 4de vandaag, wat gezien de snelle koers een half mirakel is. Nys heeft het nooit makkelijk gehad snelle omlopen. En voor iemand van 38 lentes jong blijft het zeer knap wat hij presteert.
Dat zal er alleen maar van af hangen hoeveel de supporters de jonkies meebrengen.i-mac schreef: Ik denk eerder naar volgens seizoen toe. De €15.000 die hij vraagt om te starten zal meer dan waarschijnlijk wegvallen, en verdeeld worden over de jonkies.
Waarom denk je dat Wellens nog altijd goed verdient.
De organisatoren verdienen een veelvoud van die 15000 euro aan de supporters van Nys.
Je startgeld wordt niet alleen bepaald door je resultaten maar vooral door het geld dat je supporters binnenbrengen. Nys zal dan ook volgend jaar dezelfde bedragen in ontvangst nemen, of thuis blijven.
Supperflauw parcours vandaag overigens, kermiskoers niveau. Wat een verschil met gisteren, prachtig parcours daar in Engeland.
Dat geeft alles met het weer te maken. De voorbije jaren lag het veel drassiger, en was de koers ook een pak zwaarder. Nu was het precies een baanwedstrijd. Maar al bij al heb ik er toch van genoten hoor. Wat die 2 aanstormende talenten in de laatste ronde deden, was zeer genietbaar. Die Van Aert zou wel eens de fakkel van Nys kunnen overnemen. Mocht Nys stoppen, gaan velen voor hem supporteren.lugosi schreef:
Supperflauw parcours vandaag overigens, kermiskoers niveau. Wat een verschil met gisteren, prachtig parcours daar in Engeland.
Euh, het is de eerste keer daar. Kermiskoers zou ik het ook niet noemen, maar er mag idd wel wat aan gesleuteld worden. Toch mooie wedstrijd gezien met veel wisselende posities, anders dan soms bij de zware crossen waar het al na een paar ronden beslist is. Dit was spannend tot letterlijk op de meet.i-mac schreef:Dat geeft alles met het weer te maken. De voorbije jaren lag het veel drassiger, en was de koers ook een pak zwaarder. Nu was het precies een baanwedstrijd. Maar al bij al heb ik er toch van genoten hoor. Wat die 2 aanstormende talenten in de laatste ronde deden, was zeer genietbaar. Die Van Aert zou wel eens de fakkel van Nys kunnen overnemen. Mocht Nys stoppen, gaan velen voor hem supporteren.lugosi schreef:
Is er iets dat jij weet dat wij niet weten? Want volgens mij crost Nys volgend seizoen gewoon nog.i-mac schreef:Ik denk eerder naar volgens seizoen toe. De €15.000 die hij vraagt om te starten zal meer dan waarschijnlijk wegvallen, en verdeeld worden over de jonkies.
Stybar rijdt twee maanden geen veldritten, WK onwaarschijnlijk
http://www.wielerflits.nl/nieuws/29764/ ... nlijk.html
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Jaja, zelfde teneur als vorig jaarrhino7 schreef:Stybar rijdt twee maanden geen veldritten, WK onwaarschijnlijk
-
- Forum-lid
GP van Hasselt: het klassement voor de Bpost Bank Trofee wordt spannend.
Kevin Pauwels is in topvorm, Nijs doet wat hij kan, Meeusen is attent mee, maar ook Van Aert is heel sterk.
Lars moest na een lekke band de achtervolging inzetten en werd toch nog mooi vijfde.
Vanmiddag de Vlaamse Druivencross in Overijse!
Kevin Pauwels is in topvorm, Nijs doet wat hij kan, Meeusen is attent mee, maar ook Van Aert is heel sterk.
Lars moest na een lekke band de achtervolging inzetten en werd toch nog mooi vijfde.
Vanmiddag de Vlaamse Druivencross in Overijse!