Het grote appeltaart topic
-
- Forum-lid
Met ijs?
Klopt Wijnand bij de koffie zat een mini ijs bolletje . En de Appeltaart bewust zonder de slagroom.Walter G schreef:Met ijs?
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Vanmiddag bij Luning's restaurant en tapascafé in Ruinen. Verse slagroom en zo'n stuk taart dat de lunch kon vervangen.
De cappuccino leidt wat af, sorry daarvoor!
De cappuccino leidt wat af, sorry daarvoor!
- razenderoeland
- Forum-lid
In het weekend met m'n maat een rondje, dan elke keer wat drinken met een punt appeltaart. De rest van de week lekker in m'n eentje een rondje en dan geen stop maar in 1 keer door.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
-
- Forum-lid
Als ik alleen fiets stop ik nooit voor een terrasje, hooguit om op m'n gemak even een banaan/boterham te eten.
Voor ritten met vriendin is dat anders, dan wordt er vaak een lunch of een koffiestop in de route opgenomen, maakt het voor haar ook makkelijker en leuker om een grotere afstand aan te kunnen.
Voor ritten met vriendin is dat anders, dan wordt er vaak een lunch of een koffiestop in de route opgenomen, maakt het voor haar ook makkelijker en leuker om een grotere afstand aan te kunnen.
-
- Forum-lid HC
Ik
Ik krijg altijd maar een beperkte tijd mee van de vrouw, en wil die dan wel volledig benutten.
Meestal moet er verder op die dag ook wel iets waar ik bij aanwezig dien te zijn, het is dus niet zo dat mijn vrouw heel erg is.
-
- Forum-lid
Stop zelf ook nooit onderweg voor koffie met appeltaart. Fiets bijna altijd solo. Heb ooit eens appeltaart gehad met stukjes Lion of Snicker, de lekkerste appeltaart die ik ooit gegeten heb.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.