Everesting: uitdaging / gekkenwerk
Jips,
Moet je eigenlijk een bestaand stravasegment of één aanmaken om deze uitdaging aan te gaan?
Soms zijn de bestaande segmenten niet 100% gelijk met wat je wil doen van beklimmingen.
Je begint wat vroeger of eindigt wat later....
Kun je gewoon die dag beginnen fietsen zonder te kijken naar de segmenten en gewoon de beklimming telkens gelijk doen, en dan achteraf gewoon linken op de site van everesting?
Grtjs B .
Moet je eigenlijk een bestaand stravasegment of één aanmaken om deze uitdaging aan te gaan?
Soms zijn de bestaande segmenten niet 100% gelijk met wat je wil doen van beklimmingen.
Kun je gewoon die dag beginnen fietsen zonder te kijken naar de segmenten en gewoon de beklimming telkens gelijk doen, en dan achteraf gewoon linken op de site van everesting?
Grtjs B .
Als het niet een volledige klim is (van voet tot top), zou ik een segment aanmaken, specifiek hiervoor. Ik heb dit ook zo gedaan, omdat we onze klim wilden eindigen aan de oprit van het huis van mijn vriendin, en niet de paar extra hm rijden door het gehucht heen.

- robbebopper
- Forum-lid HC
Ja, want stel je voor, heb je straks bijna 9000 hoogtemeters in één rit, maar dan “telt het niet”.
Even serieus: Wat kan jou dat schelen? Of wie dan ook.
De meesten denken toch dat je niet goed snik bent, en de rest zal het worst wezen.

Even serieus: Wat kan jou dat schelen? Of wie dan ook.
De meesten denken toch dat je niet goed snik bent, en de rest zal het worst wezen.
Denk niet dat je er een segment moet voor maken maar dat gewoon linken naar de site genoeg is hoor.benny-boy schreef: ↑25 jul 2020 01:36 Jips,
Grtjs B .
Het is intussen gelukt om een segment te maken .
Dan ben ik gerust en moet hier al niet aan denken en kan via de site perfect de betekening maken.
Ivm. het niet goed snik zijn
ROBBEBOPPER, mijn vrouw heeft me deze mededeling al gegeven.
Dan ben ik gerust en moet hier al niet aan denken en kan via de site perfect de betekening maken.
Ivm. het niet goed snik zijn
Ik ben van (Waregem) West Vlaanderen dicht bij de Vlaamse Ardennen.
Mijn eerste idee was om de nieuwe kwaremont vanuit Berchem te rijden. Jammer is dit een een zeer drukke weg en om hierop 2x100 keer om te draaien is dit wat gevaarlijk .
Omdat ik voor mijn eerste poging niet te ver van huis wil zijn heb ik nu voorlopig gekozen voor de Holstraat in Anzegem. Niet zo bekend maar wordt op. beklommen in Dwars door Vlaandere .. os een heel rustige weg waar ik perfect kan draaien. 1km. Gemiddeld 5% . Dit moet ik dan wel 175 keer doen.
B.