Rapha opent fietscafé in Amsterdam
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wie zegt er iets anders?
Het gaat hem gewoon om de reden die Rapha opgeeft.
Trouwens, ik heb mijn Specialized niet zo lief hoor, maar de Roubaix heeft nu eenmaal een geometrie die mij het beste past.
Niet proberen om mij dingen in de mond (pen) te leggen die ik niet gezegd heb
Het gaat hem gewoon om de reden die Rapha opgeeft.
Trouwens, ik heb mijn Specialized niet zo lief hoor, maar de Roubaix heeft nu eenmaal een geometrie die mij het beste past.
Niet proberen om mij dingen in de mond (pen) te leggen die ik niet gezegd heb
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De Giro specials zijn er eindelijk
Ik moet zeggen dat zo'n Core jersey wel lekker zit hoor. Fijne stof en mooi sober. Ik snap dat niet iedereen 100e wil betalen voor een zwart shirtje wat in China gemaakt is maar deze jongen is overtuigd door de Rapha marketing boys. Ze weten het zo mooi te vertellen dat je gelijk zin hebt om je baard te laten staan en een koers van 250km...
Ik lees hier van alles over bepaalde merken, maar waarom worden er tattoo's genoemdMonza36 schreef: dan maar geen baard en tattoo's...
Is dat ook iets zoals overpriced kleding of bepaalde merknamen?
Ik kijk ook wel eens naar de kleding van Rapha of Alé, en hoe mooi ik deze ook vind ik denk niet dat ik het ooit zal kunnen kopen.
De broeken van Assos weet ik uit ervaring die zijn super, maar ik zou buitenom de broek geen andere kleding kopen van Assos vanwege de exclusieve prijzen