Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2016

rielplayer
Forum-lid

Gebruikersavatar rielplayer 25 jun 2016 15:27

helaas kan ik me ook melden hier in het topic.

Op 200 meter van mijn huis na bij het NK zijn te gaan kijken vanochtend. Zonder te kijken komt er een fietser de weg op draaien, waarbij ik geen kant meer op kon. Met net geen 30 er vol bovenop gereden en over de kop geslagen.

Mijn mond en elleboog stuk. Last van mij tanden en veel last van mij heup en scheenbeen. Verder schade aan mijn achterderailleur, rechtershifter, stuur, telefoon, navigatie, schoenen, shirt en broek. Alles bij elkaar een duur grapje.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 25 jun 2016 17:07

@rielplayer, hopen dat het morgen allemaal een beetje meevalt, (alhoewel er dan minimaal flinke spierpijn zal zijn.)
Ik neem toch aan dat je gegevens van de andere fietser hebt?
Laatst gewijzigd door Jans op 25 jun 2016 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 25 jun 2016 19:12

@rielplayer van harte Beterschap. Je zult er zeker nog een paar dagen flink last van hebben.
Succes.
Ghost Nivolet 6LC

rielplayer
Forum-lid

Gebruikersavatar rielplayer 25 jun 2016 19:14

Jans schreef:@rielplayer, hopen dat het morgen allemaal een beetje meevalt, (alhoewel er dan minimal flinke spierpijn zal zijn. I
k neem toch aan dat je gegevens van de andere fietser hebt?
Jazeker heb ik de gegevens. Hij woont bij mij in de straat.

Jorisee
Forum-lid

Jorisee 25 jun 2016 20:45

Vandaag ook gevallen in de eerste 15km! Trainingsmattie ging richtsaf en ik rechtdoor. Mijn bil doet het meeste pijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 25 jun 2016 21:24

rielplayer schreef: Jazeker heb ik de gegevens. Hij woont bij mij in de straat.
Wat een eikel, ik zou zijn kliko door zijn raam naar binnen gooien...

nou waarschijnlijk zou ik daar toch weer te netjes voor zijn maar ik hoop wel dat het correct afgehandeld word en dat je goed hersteld.
Veni. Vidi. Fietsie.

TheTourist
Forum-lid

Gebruikersavatar TheTourist 27 jun 2016 12:00

(gelukkig) niet zo ernstig als die vreselijke ervaringen hierboven, maar afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst ooit in stilstand omgevallen... :roll: Zo stom. Zou je je zomaar lelijk mee kunnen bezeren, hetgeen bij mij gelukkig niet gebeurd is. Een beurse en bloedende knie was het enige.

Sterkte voor de minder gelukkigen.
Canyon Aeroad CF SLX 7.0

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 29 jun 2016 18:48

Ja, ik ben ook weer van de partij in 2016. In de Vaujany ben ik in de afdaling van de col d'Ornon op mijn plaat gegaan. Een stomme inschattingsfout en ik heb nu een wang zoals van een bokser na een gevecht van 12 rondes.

Het hele verslag staat op:
robgemen.blogspot.nl
Live fast; die young. mijn blog

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 29 jun 2016 19:30

Rob, je maakt er toch geen hobby van hè?
.
.
.
Verder geen schade?

Ad58
Forum-lid

Ad58 29 jun 2016 19:51

Mijn tocht begon gisteren slecht, een slingerende tegenmoetkomende man op een scootmobiel was al rijdend aan het dagdromen. Ik probeerde hem nog wakker te maken door te bellen en te roepen, helaas..
Voor de zekerheid ging ik stapvoets rijden en klikte mijn rechtervoet los. Toen hij een meter van mij verwijderd was, schrok hij wakker, zag mij opeens, schrok, gaf uit schrik gas en reed recht op mij in! :o ik kon hem in een fractie met een slingerbeweging naar links ontwijken, maar kwam daarbij ter val. Een pedaal flink bekrast en pijnlijke knieën maar verder viel de schade mee.
"Wèl opletten voortaan hè!" beet hij me toe..... :shock: Ik heb maar niets gezegd en ben opgestapt en doorgereden, omdat ik veel te boos was en een mooie rit niet wilde verpesten.....

Martin78
Forum-lid

Gebruikersavatar Martin78 29 jun 2016 20:15

rielplayer schreef:helaas kan ik me ook melden hier in het topic.

Op 200 meter van mijn huis na bij het NK zijn te gaan kijken vanochtend. Zonder te kijken komt er een fietser de weg op draaien, waarbij ik geen kant meer op kon. Met net geen 30 er vol bovenop gereden en over de kop geslagen.

Mijn mond en elleboog stuk. Last van mij tanden en veel last van mij heup en scheenbeen. Verder schade aan mijn achterderailleur, rechtershifter, stuur, telefoon, navigatie, schoenen, shirt en broek. Alles bij elkaar een duur grapje.
Als eerste beterschap, maar hoe word dit nu afgehandeld? komen er dan verzekeringen aan te pas of iets dergelijks?

rielplayer
Forum-lid

Gebruikersavatar rielplayer 29 jun 2016 20:28

Ik heb alles overgedragen aan mijn rechtsbijstand. Hierbij wordt er gekeken naar letselschade en materiële schade. Er is een schade expert ingeschakeld welke op korte termijn de schade komt beoordelen. In augustus kijken we naar de letselschade en welke vergoeding daar voor komt. Vooralsnog lijkt het allemaal goed te komen.

Plaats reactie