Apex
Bericht van Apex (Alan van Tuyl) over het custom program:
Dat klinkt toch best aardigHet is als volgt:
-De basis is altijd zwart
-daarop kies je 1 van de 8 accent kleuren. Rood, blauw, oranje, geel, groen etc
-Dan kies je daarbij witte of zilveren accenten
-Als laatste kun je de afwerking glans of mat kiezen.
Eventueel kun je kiezen om bepaalde apex en chase logo's weg te laten.
Zo, net terug van Apex uit Bruchem. Gezellig drukke zaak met veel kennis in pacht. We mochten zelfs even achter de schermen kijken, altijd leuk natuurlijk.
Even snel naar de Sensa's gekeken maar uiteindelijk toch snel voor de Chase gekozen:
tov het plaatje zijn de veranderingen als volgt (frame blijft matzwart en oranje accenten blijven ook):
- zadel en stuurlint worden wit
- logo's worden wit
- "Chase" en oranje lijntje (links van het voorblad) verdwijnt.
- banden worden Vittoria Rubino Pro met oranje
- bidonhouders worden ook zwart met oranje
De laatste twee zijn wel proefondervindelijk: staat het niet worden banden en houders gewoon zwart.
Full Ultegra Compact afgemonteerd, met 3T zadelpen, stuurpen en stuur.
Laat de herfst en winter maar zitten zeg ik!
Even snel naar de Sensa's gekeken maar uiteindelijk toch snel voor de Chase gekozen:
tov het plaatje zijn de veranderingen als volgt (frame blijft matzwart en oranje accenten blijven ook):
- logo's worden wit
De laatste twee zijn wel proefondervindelijk: staat het niet worden banden en houders gewoon zwart.
Leuk dat je zo redelijk je eigen smaak kunt laten spreken op je fiets. Al je veranderingen zijn inderdaad imho een vooruitgang naar een mooie fiets. Het grote wachten is begonnen want......... ga je fietsen als de winter er nog isMagic666 schreef: tov het plaatje zijn de veranderingen als volgt (frame blijft matzwart en oranje accenten blijven ook):
- logo's worden wit
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Hangt een beetje van het weer af, ik heb ook een winterfiets (oude alu Batavus) dus nodig zou het niet zijn. Ik wil echter vanaf april veel toertochtjes doen en weekendjes fietsen dus een aantal km's op de Chase zou wel wenselijk zijn.
Ik ga het wel zien
Ik ga het wel zien
Joepie, vandaag een Apex flare 1.0 besteld. Nu nog even wachten..... drie weken.
Fiets eens een olifant, gewoon omdat het kan, check mijn route @Strava: http://tinyurl.com/prwxvbs