Puck Moonen
Al die andere vrouwen die je noemt krijgen aandacht vanwege hun sportprestaties en zien er daarnaast toevallig nog leuk uit. Puck ziet er leuk uit en heeft nog geen sportprestaties om te laten zien, dat is dus precies de omgekeerde wereld. Al die niet wielerfans die Puck wel leuk vinden, die worden echt niet spontaan wielerfan, die worden hoogstens Puck fan. En daarmee genereert Puck vooral aandacht voor Puck. Op zich is daar niks mis mee, instagram zit vol met mensen met een leuk koppie en veel volgers, die daar een hele goede boterham mee kunnen verdienen. Dat je daar als sponsor in geïnteresseerd bent, dat snap ik ook nog wel. Dat mensen denken dat Puck de redster van het vrouwen wielrennen is, dat snap ik dan weer niet, zij is gewoon een instagrambabe met veel volgers en dat is de reden waarom ze aandacht krijgt, niet vanwege het wielrennen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Het is sowieso kenmerkend dat haar prestaties helemaal geen issue zijn onder de fans van dit topic
http://www.procyclingstats.com/rider/Puck_Moonen
http://www.procyclingstats.com/rider/Puck_Moonen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Toch voor Lucinda Brand en Ireen Wust geëindigd in de Ijsseldelta. Hoewel Wust kun je weg laten want die is in opbouw. Bij de ZAC in Rouveen deed zelfs Verbij mee bij de B's.
Ik denk dat ze wel publiciteit trekt maar voornamelijk voor haar zelf en niet het vrouwen wielrennen totdat ze resultaten rijd.
Ik denk dat ze wel publiciteit trekt maar voornamelijk voor haar zelf en niet het vrouwen wielrennen totdat ze resultaten rijd.
Maak joe woar
En 17e in Aalburg, 32 in de IJsseldelta en 94 in Le Samyn is toch echt niet genoeg voor een 21-jarige renster van een grote ploeg om die topper te worden. Maar goed, dan gaat ze weer even in bikini op instagram en dan zijn haar fans weer gelukkig.
Tja, dit topic is dan ook een afsplitsing van het 'schone dames'-topic, niet van het 'wielrennen'-topic.
(tot de fans reken ik mezelf overigens niet, maar soit)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Vermakelijk om te lezen hoe wij forummers het allemaal goed weten. Uiteindelijk heeft zij een profcontract, kan ze dagelijks genieten van de sport verdient een aardig centje en heeft de tijd van haar leven.
Wij zijn allemaal dodo's die om 07:00 opstaan naar werk gaan, tijdens de lunchpauze met een dienblad aansluiten in de kantine en om 17:00 weer naar huis gaan. Tussendoor schrijven we wat op dit forum.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Wij zijn allemaal dodo's die om 07:00 opstaan naar werk gaan, tijdens de lunchpauze met een dienblad aansluiten in de kantine en om 17:00 weer naar huis gaan. Tussendoor schrijven we wat op dit forum.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Wat mij tot de vraag brengt: waarom überhaupt een afsplitsing van het "schone dames" topic? Volgens mij is één hormonentopic voor de heren die daar behoefte aan hebben toch wel voldoende.
Geen flauw idee eigenlijk; dat zul je aan Supergrover moeten vragen.
Maar het topic vermag toch ook jouw aandacht te trekken, gedreven door Joost mag weten welke behoefte...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)