AGR 2019
-
- Forum-lid HC
Dat kan nog gewoon, weg is open, opbouw van de finish is in weiland ernaast,
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Normaal gezien ga je daar geen last van krijgen. Grootste deel is al opgebouwd en de Cauberg en doorgaande weg richting finish is gewoon open, ook voor gemotoriseerd verkeer.Rayb81 schreef: ↑14 apr 2019 00:45 Hoi,
ik hoop dat iemand mij wat info kan verschaffen.
Ik ben voornemens om ergens midden volgende week de AGR 150km van vorig jaar te rijden.
GPX van de website plukken en starten bij het Amstel Gold Experience Center.
(daar ook de auto te parkeren)
Mijn vraag is nu of ik deze 150km route gewoon kan rijden zonder obstakels? (omdat men bezig is met de opbouw van de AGR)
Of kan ik beter wachten tot na de AGR met het rijden van dit rondje?
Ik vernam dat ze bij de finish al bezig zijn met de opbouw.
Ik vond het 'aders toch redelijk druk op het parcours. Had het wel verwacht maar toch. Het voelde drukker dan bij de ronde terwijl er daar 1k mensen meer zijn en de klimmen smaller.
Wel een goede dag gehad. Het mooie weer hielp er wel aan. Ook veel lijkjes gezien die de combo warm weer en veel klimmen duidelijk onderschat hadden
Wel een goede dag gehad. Het mooie weer hielp er wel aan. Ook veel lijkjes gezien die de combo warm weer en veel klimmen duidelijk onderschat hadden
-
- Forum-lid
+1. Alleen vond ik de verhuizing van de bevoorrading van Wahlwiller naar het Vijlener Bos geen verbetering. Daar liep het op dat smalle weggetje helemaal vast. Geen idee waarom ze dat gedaan hebben.
Ander puntje -dat hier niet thuis hoort, I know- wat rijden er veel fietsers met schijfremmen. Viel me op zaterdag.
Michiel