Waar zijn ze toch gebleven?
Die bedoelde ik! Foto's van een Time met gedremelde roodgeverfde Campa remmen aan de rand van een zwembad. Zodra hij achttien werd stapte hij over maar Porsche's.robbebopper schreef: ↑21 nov 2018 17:38 Bo Gevers.
Dat was ook een vermakelijk type. Een beetje als Boswielrenner, maar dan met de centen van papa en mama.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja!! Die naam kon ik ook niet op komen!
Less is bore
Bo Gevers, met het illustere topic “mijn fiets en de resultaten”.
-
- Forum-lid
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik besta nog.
Ik heb ook even een motivatieprobleem door een shitperiode de laatste 1.5 jaar. Ik zal jullie de klaagzang besparen maar het omvat oa het volgende; een inbraak, een ternauwernood overleefd auto ongeluk, twee jeugdvrienden overleden, vader in het ziekenhuis (x2), broer in het ziekenhuis, pc kapot, fiets kapot, tuin kapot (buxusmot). Dat laatste was nog wel het minst erge maar dat komt er dan nog bij weet je wel.
Mja.
Ik fiets nu heel weinig, ook door het rotweer, ik geef af en toe mijn fiets even een vriendschappelijk kneepje in het stuur, Ben nu vooral bezig met hardlopen en af en toe zwemmen.
Ik keek toevallig op dit forum in de hoop iets te lezen van Gerard/GastheerG. Waar is die? Daarom zag ik dit topic. Toch lief dat nog iemand me mist.
Veni. Vidi. Fietsie.