Pagina 9 van 12
Re: PART
Geplaatst: 12 mei 2019 21:48
door Jaap Telder
Lees hier de "enorme invloed" volgens Jos,
Jos:
"....omdat we nu ook nog eens vanaf het allereerste begin op deze modellen van Müller enorme invloed hebben op hele diverse vlakken..... "
Het is dezelfde bulshit als bij Fons.
De geschiedenis herhaald zich.
In werkelijkheid:
Eigenaar ARC8 en Beta Bicycles Jonas Mueller vertelt :
Es sind Eigenentwicklungen, für die er mit seiner Firma Beta Bicycles Kunden sucht. Dieser Name wird darum nie an seinen Bikes prangen. Vielmehr können beispielsweise Fahrradhändler, die eine Eigenmarke führen wollen, über Müller die Rahmen einkaufen.
Ziel von «Beta» ist es, hochwertige Produkte erschwinglich zu machen und die Entwicklungen an Hersteller zu lizenzieren.
Beta Bicycles ist eigentlich ein Teilzeitprojekt, das Müller verfolgt, um kreativ zu bleiben und eigene Vorstellungen verwirklichen zu können.
Müller ist Entwicklungsleiter bei Hodaka, Taiwan.
(Edit: spelling)
Re: PART
Geplaatst: 12 mei 2019 22:00
door rob74
Vertaling? Mijn Duits is niet zo goed
Re: PART
Geplaatst: 12 mei 2019 22:36
door MPolleke
Google Translate:
"Dit zijn in-house ontwikkelingen waarvoor hij klanten zoekt met zijn bedrijf Beta Bicycles. Daarom zal deze naam nooit op zijn fiets staan. Veeleer bijvoorbeeld fietsdealers die een eigen label willen voeren om het frame op Müller te kopen.
Het doel van "Bèta" is om betaalbare producten van hoge kwaliteit te maken en de ontwikkelingen aan fabrikanten over te dragen.
Beta Bicycles is eigenlijk een parttime project dat Müller nastreeft om creatief te blijven en zijn eigen ideeën te realiseren.
Müller is Development Manager bij Hodaka, Taiwan."
Re: PART
Geplaatst: 13 mei 2019 08:51
door Jaap Telder
In het Duits komt de betekenis beter over.
Lees hier de "enorme invloed" volgens Jos,
Jos:
"....omdat we (Jos) nu ook nog eens vanaf het allereerste begin op deze modellen (van Müller) enorme invloed hebben op hele diverse vlakken..... "
In werkelijkheid;
When Jonas Müller started @bicycle.engineering it was because he wanted to make frames exactly the way he liked them to be.
"Dat betekend dat wij (Jos) deze frames ook moeten gaan verkopen aan andere partijen wereldwijd. "
In werkelijkheid:
Eigenaar van ARC8 en Beta Bicycles: Jonas Müller, in interview:
Es sind Eigenentwicklungen (van Müller), für die er mit seiner Firma Beta Bicycles Kunden sucht. Dieser Name wird darum nie an seinen Bikes prangen. Vielmehr können beispielsweise Fahrradhändler, die eine Eigenmarke führen wollen, über Müller die Rahmen einkaufen. (zoals Jos doet).
Ziel von «Beta» ist es, hochwertige Produkte erschwinglich zu machen und die Entwicklungen an Hersteller zu lizenzieren.
Open-mold van Müller, MTB:
Zelfde frames van Müller onder verschillende namen:
- Essential (origineel van Müller, onder zijn eigen merknaam ARC8)
- Müsing Petrol (=ARC8/Müller)
- Part3 (=Arc8/Müller)
Beta Bicycles ist eigentlich ein Teilzeitprojekt, das Müller verfolgt, um kreativ zu bleiben und eigene Vorstellungen verwirklichen zu können.
Müller ist Entwicklungsleiter bei Hodaka, Taiwan,
Established carbon R&D center in house and developed super light weight carbon frame for both road and mountain bike, Taiwan.
Het is dezelfde bulshit als bij Fons.
De geschiedenis herhaald zich.
Citaat Jos: "... en wij zijn er natuurlijk erg transparant over...."
.
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 11:00
door Jaap Telder
Ik heb contact gelegd met Jonas Müller, de grondlegger en eigenaar van de Beta/ARC8 frames/onderneming.
Jonas Müller zegt dat zijn frames enkel en alleen door hem zijn ontwikkeld.
Hij verkoopt ze voorlopig onder licentie aan derden om zo vermogen te genereren voor zijn nieuwe bedrijf.
Dit gaat voorlopig alleen om de eerste modellen.
De latere modellen zullen wellicht alleen onder Müllers eigennaam worden verkocht (ARC8) en niet als open-mold (licentie).
Conclusie:
Jos liegt er lustig op los en doet ons geloven dat zijn samenwerking met Müller zover reikt dat hij een "enorme invloed op meerdere vlakken" heeft op de ontwerpen en ontwikkeling van Müllers frames, en dat ook nog eens "vanaf het allereerste begin".
.Ook zegt Jos hij dat hij/wij "deze frames wereldwijd in de markt gaan zetten".
Klinklare leugens.
Jammer dat Jos natuurlijk niet meer wil reageren en in de slachtofferrol kruipt,
Voorts beweert Jos overigens dat hij volledig transparant is...
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 11:12
door rob74
Jos liegt idd volledig transparent. Dat is wel een klinkklaar feit
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 11:58
door Fons multistrada
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 12:05
door Fons multistrada
"Fons multistrada
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2018 17:43
Contact Contact
09 MEI 2019 21:43
Bijna Goed Ernie. ARC8 is inderdaad een merk waar Jonas mede eigenaar van is. Zij maken geen frames maar kopen die in bij een fabrikant. . Dat doen wij ook. We maken dus ook beide gebruik van de engineering van Jonas.
Daarnaast werken wij nu samen met Jonas aan een Gravelracer voor PART en een Aero racer voor PART waarbij de eerste rijdende prototypes eind augustus verwachten en de levering voor beging 2020 hebben staan. Dit heel project doen we in nauwe samenwerking met BETA. Voor ons een fascinerend traject omdat we nu ook nog eens vanaf het "allereerste" begin van deze modellen enorme invloed hebben op hele diverse vlakken.
Met deze wijze van werken is niets mis, onze klanten krijgen een serieus topproduct en wij zijn er natuurlijk erg transparant over.
Je bent van harte welkom eens te komen testen of de frames eens in detail te komen bekijken. "
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 12:15
door Jaap Telder
Probeer je nu werkelijk weer mist te verspreiden, zodat jouw bijdrage weer als laatste te lezen is en de feiten en waarheden weer op achtergrond belanden?
Jos houdt zijn woord nooit en te nimmer, gaat toch weer reageren?
Ik vertrouw op de letterlijke woorden van Jonas Müller, eigenaar van Beta en ARC8 en niet op die van Jos van Gastel.
De feiten, waar het om draait ! wat je gezegd hebt, laat je bewust weg, om er mee weg te komen natuurlijk. Waarom ga je er niet op in.
Probeer je opnieuw een mistgordijn op te trekken omtrent de feiten?
Ga eens in op de FEITEN VAN MÜLLER, de eigenaar van de hele onderneming, of ga je die ook weer verdraaien...
STUITEND
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 12:20
door hendrikjan
@ Fons
Niemand zegt dat er iets mis is met de werkwijze, het gaat om de voorstelling van zaken waar wat mis mee is.... maar goed dat is een punt waarvan ik vermoed dat je niet wil of kan inzien,
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 12:27
door Jaap Telder
Ik heb contact gelegd met Jonas Müller, de grondlegger en eigenaar van de Beta/ARC8 frames/onderneming.
Jonas Müller zegt dat zijn frames enkel en alleen door hem zijn ontwikkeld.
Hij verkoopt ze voorlopig onder licentie aan derden om zo vermogen te genereren voor zijn nieuwe bedrijf.
Dit gaat voorlopig alleen om de eerste modellen.
De latere modellen zullen wellicht alleen onder Müllers eigennaam worden verkocht (ARC8) en niet als open-mold (licentie).
Conclusie:
Jos liegt er lustig op los en doet ons geloven dat zijn samenwerking met Müller zover reikt dat hij een "enorme invloed op meerdere vlakken" heeft op de ontwerpen en ontwikkeling van Müllers frames, en dat ook nog eens "vanaf het allereerste begin, ja van de grond af aan".
.Ook zegt Jos hij dat hij/wij "deze frames wereldwijd in de markt gaan zetten".
Klinklare leugens.
Voorts beweert Jos overigens dat hij volledig transparant is...
Re: PART
Geplaatst: 14 mei 2019 12:45
door Fons multistrada
https://part-cycling.nl/race
"Bijna Goed Ernie. ARC8 is inderdaad een merk waar Jonas mede eigenaar van is. Zij maken geen frames maar kopen die in bij een fabrikant. . Dat doen wij ook. We maken dus ook beide gebruik van de engineering van Jonas.
Daarnaast werken wij nu samen met Jonas aan een Gravelracer voor PART en een Aero racer voor PART waarbij de eerste rijdende prototypes eind augustus verwachten en de levering voor beging 2020 hebben staan. Dit heel project doen we in nauwe samenwerking met BETA. Voor ons een fascinerend traject omdat we nu ook nog eens vanaf het "allereerste" begin van deze modellen enorme invloed hebben op hele diverse vlakken.
Met deze wijze van werken is niets mis, onze klanten krijgen een serieus topproduct en wij zijn er natuurlijk erg transparant over.
Je bent van harte welkom eens te komen testen of de frames eens in detail te komen bekijken."
"De nieuwe ontwerpen worden niet "uniek" voor PART. Die investering kunnen we nog niet dragen. Dat betekend dat wij deze frames ook moeten gaan verkopen aan andere partijen wereldwijd. Dus uniek? nee. Eigen? ja.
We gaan ook voor Fons nog uitbreiden met de modellen maar we zullen altijd de afweging moeten maken tussen geschikte open mould of samenwerking met andere partijen. Daar maken we echt zorgvuldige afwegingen in. Wat wel heel interessant is dat de markt wereldwijd enorm aan het veranderen is wat productie betreft. Technieken en faciliteiten die 4 jaar geleden nog onbereikbaar waren voor ons zijn nu toegankelijk. Dat biedt veel perspectief."