Les 3 Ballons 2020
-
- Forum-lid HC
Het is nog erg onduidelijk allemaal. Volgens mij staan de eerste cyclo's volgende week alweer op het programma, terwijl eentje in de Dolomieten op 6 september waar ik graag aan mee had willen doen onlangs nog afgelast is.
Toevallig vanmiddag nog zitten kijken. En bedenken of ik wil gaan inschrijven en meedoen. Mede n.a.v. de laatste berichten in dit topic eerst maar eens een mail gestuurd,
Ik denk dat @Brianzz mijn vraag al heeft beantwoord. Toch weer jammer als het daadwerkelijk niet doorgaat.
Ik denk dat @Brianzz mijn vraag al heeft beantwoord. Toch weer jammer als het daadwerkelijk niet doorgaat.
Wordt een beetje self fulfilling prohecy zo. "Ik schrijf niet in want ben bang dat het niet door gaat". "Het gaat niet door want we hebben te weinig inschrijvingen".
Jammer, ik had er wel een paar op het programma staan maar langzaam wordt alles afgelast
Jammer, ik had er wel een paar op het programma staan maar langzaam wordt alles afgelast
It is not a lie if you believe it...
ja, dat zou een gekke ontwikkeling zijn!
als ze nu een aandachttrekkende poll op hun website en/of facebook zetten (ben je van plan op 22/8 mee te doen?) en alle deelnemers vd afgelopen 5 jaar of zo aanschrijven ipv degenen die voor begin juni hadden ingeschreven, dan moeten ze toch een redelijk beeld kunnen vormen?
als ze nu een aandachttrekkende poll op hun website en/of facebook zetten (ben je van plan op 22/8 mee te doen?) en alle deelnemers vd afgelopen 5 jaar of zo aanschrijven ipv degenen die voor begin juni hadden ingeschreven, dan moeten ze toch een redelijk beeld kunnen vormen?
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
-
- Forum-lid HC
Dat ja. Ik heb van een stuk of 5 verschillende organisaties ook 5 verschillende regelingen gekregen. Variërende van een korte simpele mail: "Afgelast en geld kwijt, zie voorwaarden, punt", tot "Nu 60% retour of over 18 maanden 100% retour".
Een andere organisatie stortte eerst het geld terug (ca. €400) en toen een brief dat ze het jammer genoeg niet waar konden maken, en andere ging de inschrijving automatisch over naar volgend jaar.
Kortom, er is geen peil op te trekken. Zeker de Franse organisatie ging er belabberd mee om. Ook wil ik niet altijd direct vastzitten aan een inschrijving van volgend jaar.
Ik denk dat de organisatie ook in een rollercoasterzit. Is er eindelijk duidelijkheid vanuit de overheid... willen de deelnemers niet meer...
Nog geen antwoord op mijn mail gehad overigens..