mooie dramatische foto Timo, die laatste.
leg eens uit???
Linkse hobby (het gaat gewoon weer over de fiets)...
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Timo 2.0"]420 miljoen bezuinigen op kunst en cultuur[/quote]
ahaaa, ik wist het niet zeker
google levert zoveel hits op (Siemens heeft 420.000.000 zwart geld etc etc)
maar had kunnen weten dat de wind uit de K&C hoek kwam...
ahaaa, ik wist het niet zeker
google levert zoveel hits op (Siemens heeft 420.000.000 zwart geld etc etc)
maar had kunnen weten dat de wind uit de K&C hoek kwam...
Update voor de "Linkse hobby" Zieleman.
RIP
Hij zou baby-blauw gepoedercoat worden en Corine had de originele stickers nagemaakt (zwart op de onderbuis, zwart in een witte band afgezet met rood/wit/blauw op de zitbuis) maar...
Bij de poedercoater is het op onopgehelderse wijze fout gegaan: er moet iets zwaars op de achtervork gevallen zijn. Gevolg: de staande rechter achtervork is verbogen, de liggende rechter achtervork zelfs geknakt waardoor het frame onherstelbaar is beschadigd. Het treurige einde van één van de laatste frames die Ko Zieleman maakte voordat hij stopte.
A bloody shame!
RIP
Hij zou baby-blauw gepoedercoat worden en Corine had de originele stickers nagemaakt (zwart op de onderbuis, zwart in een witte band afgezet met rood/wit/blauw op de zitbuis) maar...
Bij de poedercoater is het op onopgehelderse wijze fout gegaan: er moet iets zwaars op de achtervork gevallen zijn. Gevolg: de staande rechter achtervork is verbogen, de liggende rechter achtervork zelfs geknakt waardoor het frame onherstelbaar is beschadigd. Het treurige einde van één van de laatste frames die Ko Zieleman maakte voordat hij stopte.
A bloody shame!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- distortion
- Forum-lid
Oeh, linkse hobbies zijn niet bepaald mijn ding... Gelukkig kunnen we nog wel over fietsen lullen!
Simpelweg omdat het zo is!
Dat klopt maar een halve Zieleman op de weg is beter dan een kapotte aan de muur, me dunkttimo2.0 schreef:Jawel, maar een originele Zieleman waarvan de hele achterkant moet worden vervangen is feitelijk geen originele Zieleman meer.