Inderdaad, op een gegeven moment een beeld vanuit de heli van Van der Breggen op de bergkam na de laatste klim. Echt supermooi shot.
WK Imola 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als de UCI ballen had gehad......
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Als ze de sprint verloren had omdat ze in moest houden zou het een NL podium zijn geworden.
Hoewel Italie....
Ik vind sowieso dat Longo gedeclasseerd had moeten worden met die twee fouten in de sprint: afwijken en elleboog gebruiken. Lekker consequent weer
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ben zelf wel een Longo fan maar dit was toch wat te grof de deur toe doen. Ik vermoed dat ze iets te onstuimig in haar hoofd met de 2e plek bezig was. Die sprint ging ze zowiezo nooit winnen op een rechte lijn.
UCI en consequent zijn, het heeft er nooit in gezeten en zal ook nooit komen denk ik.
UCI en consequent zijn, het heeft er nooit in gezeten en zal ook nooit komen denk ik.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had het haar ook echt wel gegund na al het werk wat ze heeft gedaan. Maar dit was niet oke, zoals zoveel sprints. UCI is en blijft een ballentent.
Less is bore
Inderdaad, maar die hebben ze niet.
Jeannie Longo? Die deed toch helemaal niet mee?
Wat een mooie winnares, prachtig met welke cadans ze die hellingen oprijdt (als je dat vergelijkt met het gevecht van sommige anderen met hun fiets).
Gracieuze zege op een zeer serene manier gevierd wanneer ze de aankomstlijn overschreed. Jammer dat ze niet zo heel lang meer gaat fietsen.
Borghini had gewoon gedeclasseerd moeten worden.
Gracieuze zege op een zeer serene manier gevierd wanneer ze de aankomstlijn overschreed. Jammer dat ze niet zo heel lang meer gaat fietsen.
Borghini had gewoon gedeclasseerd moeten worden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Italianen en schoonheid. Al eeuwen een mooie match!!
Italianen en regels. Al eeuwen een gevecht!
Maar alles beter dan dat Franse gestuntel met de regie en het naar voren schuiven van landgenoten voor de troostprijsjes.
Natuurlijk had ze strikt genomen gedeclasseerd moeten worden. Maar binnen de context van de strijd voor zilver of brons vond ik het eigenlijk het mooiste moment van de dag. Italianen snappen dat tenminste en winden daarmee de UCI om hun vingers. We hebben immers een wk dit jaar dankzij Italië.
Ga daar maar eens tegenin als lafhartige UCI club....
Italianen en regels. Al eeuwen een gevecht!
Maar alles beter dan dat Franse gestuntel met de regie en het naar voren schuiven van landgenoten voor de troostprijsjes.
Natuurlijk had ze strikt genomen gedeclasseerd moeten worden. Maar binnen de context van de strijd voor zilver of brons vond ik het eigenlijk het mooiste moment van de dag. Italianen snappen dat tenminste en winden daarmee de UCI om hun vingers. We hebben immers een wk dit jaar dankzij Italië.
Ga daar maar eens tegenin als lafhartige UCI club....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind