Het Patrick Lefevere topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij mag Asgreen niet achter Asgreen aan rijden.....
Ik voorzie een mooie excuuscolumn in het Het Nieuwsblad deze week
Ik voorzie een mooie excuuscolumn in het Het Nieuwsblad deze week

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik heb er hartelijk om gelachen. Tegelijkertijd vond ik het ook wel iets triest hebben. Maar ja, WK in eigen land, (jeugd)renner van de eigen ploeg die zich overtreft (of toch minstens enorm bewijst), stilletjes aan einde carrière,... ik kan het in zekere zin nog wel begrijpen.
Tegelijkertijd ben ik wel akkoord dat hij in die toestand niet op TV zou moeten komen. Dan had hij beter nog een paar uurtjes verder gefeest en iemand anders van ploeg gestuurd
Tegelijkertijd ben ik wel akkoord dat hij in die toestand niet op TV zou moeten komen. Dan had hij beter nog een paar uurtjes verder gefeest en iemand anders van ploeg gestuurd

- daniel1975
- Forum-lid HC
Readactie was waarschijnlijk als de dood dat, als ze hem niet z'n zin geven, ze de komende tien columns mikpunt zijn van een rancuneuze hetze van Saint Patrick. Ze kennen hun pappenheimer.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ondertussen heeft hij er zelf al wel een uitleg voor (komt uit een artikel in het nieuwsblad):
“Ik heb diabetes en tijdens de aflevering had ik een hypo (een sterke daling van de bloedglucosespiegel, red.) maar dat kon ik niet zomaar eventjes gaan meten tijdens de uitzending. Als je zo iets voorhebt, dan kom je wel eens moeilijk uit je woorden”, klinkt het.
Uiteindelijk is het of iets medisch of heeft hij zichzelf voor aap gezet op nationale TV. Hopla, nieuw voer voor discussie.
“Ik heb diabetes en tijdens de aflevering had ik een hypo (een sterke daling van de bloedglucosespiegel, red.) maar dat kon ik niet zomaar eventjes gaan meten tijdens de uitzending. Als je zo iets voorhebt, dan kom je wel eens moeilijk uit je woorden”, klinkt het.
Uiteindelijk is het of iets medisch of heeft hij zichzelf voor aap gezet op nationale TV. Hopla, nieuw voer voor discussie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
"het was voor mijn hond"
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!