Ja klopt Krush zie ik ook voorbij komen! Ik hoor gemixte verhalen over dit merk!? wat zijn de ervaringen hier? Er wordt gebruikt gemaakt van open mold? allemaal vergelijkbaar met het spul op ali express, (wisselende kwaliteit dus?). Helaas is trouwens alleen de velgremfiets groot genoeg. Bij de disc versie heb ik een 15cm stuurpen nodig.buddo schreef: ↑07 dec 2021 07:26 Inhoudelijk van mij geen reactie... maar je hebt nu zelf ervaring met Canyon en communicatie/flexibiliteit in bestelling en ook lijkt het alsof de fiets gewoon net niet helemaal lekker past / een vraagteken is. Toch lijkt het alsof dat nog steeds de fiets van je voorkeur is. Schiet mij maar lek...
BTW; op marktplaats zie ik regelmatig Krush met aero frames in matzwart. Incl. Di2 en carbon wielen binnen jouw budget. Maatvoering weet ik niet.
Trouwens, enkel het contact met de Canyon chat was een beetje vreemd (heb de tekst gekopieerd in dit topic). Die vent vergat blijkbaar ook dat de reach van het stuur, waardoor het wel past:D. Via de telefoon werd ik trouwens wel erg goed geholpen.
Maar nogmaals, ik ben niet getrouwd met Canyon en daarom sta ik nog open voor alternatieven. Alleen De Rosa is een serieuze optie op dit moment. De rest is allemaal minstens 1000 euro duurder met mindere afmontage, te klein of niet helemaal mijn smaak...