Dit

Verschrikkelijk irritant.
Kan toch zo ingesteld worden, dat het maar één keer getoond wordt. Ik weet niet hoeveel kee rik het al weg moest klikken, maar véél te véél alleszins.
Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dit
Dat komt doordat Nieuwe Topics niet nieuwe topics is maar 'new posts' misschien kan dat worden aangepast.Joseba schreef: ↑22 jan 2022 06:36 Wat is eigenlijk het verschil tussen de overzichten "Actieve Topics" en "Nieuwe Topics"? De eerste geeft wat minder resultaten (122 vs. 355) maar de eerste pagina's geven exact dezelfde topics weer in exact dezelfde volgorde? Een van de twee kan men denk ik weglaten.
Volgens mij is dit het verschil...Joseba schreef: ↑22 jan 2022 06:36 Wat is eigenlijk het verschil tussen de overzichten "Actieve Topics" en "Nieuwe Topics"? De eerste geeft wat minder resultaten (122 vs. 355) maar de eerste pagina's geven exact dezelfde topics weer in exact dezelfde volgorde? Een van de twee kan men denk ik weglaten.
Active topics hebben veel reacties en een hoge reactie snelheid (veel reacties per tijdseenheid in combinatie met veel reacties)Joseba schreef: ↑22 jan 2022 06:36 Wat is eigenlijk het verschil tussen de overzichten "Actieve Topics" en "Nieuwe Topics"? De eerste geeft wat minder resultaten (122 vs. 355) maar de eerste pagina's geven exact dezelfde topics weer in exact dezelfde volgorde? Een van de twee kan men denk ik weglaten.
Volgens mij is het juiste antwoord net boven jouw reactie geplaatst.Enzzo schreef: ↑23 jan 2022 21:05Active topics hebben veel reacties en een hoge reactie snelheid (veel reacties per tijdseenheid in combinatie met veel reacties)Joseba schreef: ↑22 jan 2022 06:36 Wat is eigenlijk het verschil tussen de overzichten "Actieve Topics" en "Nieuwe Topics"? De eerste geeft wat minder resultaten (122 vs. 355) maar de eerste pagina's geven exact dezelfde topics weer in exact dezelfde volgorde? Een van de twee kan men denk ik weglaten.
Nieuwe topics zijn…. Tja relatief vers, niet lang geleden ontstaan, misschien zelf nieuw sinds je laatste bezoek….
Je hebt daarnaast vaak ook nog “ongelezen topics” dat zijn -anders dan de naam doet vermoeden- meestal gewoon onbeantwoorde topics.
Het zou inderdaad handig zijn als er een eenduidige terminologie zou komen op dit forum. Één die voor iedereen logisch en begrijpelijk is…
Niets veranderd? Handig vind ik met name dat — na het openen van een topic — je nu ook onderaan de forumpagina kunt navigeren naar andere topic-pagina's. Tevens is het nu mogelijk om zowel onderaan als bovenaan de forumpagina direct te navigeren naar 'actieve topics'. Kon voorheen niet...