Dit is een fietser met een redelijk tot goede fiets
en die niet heel hard fietst maar wel vaak heel ver.
Hij doet vaak mee met toertochten die niet uitpuilen van de fietsers.
Zijn outfit zit ook in de goede middenklasse. Hij heeft nooit last van zijn nek, want deze draait hij regelmatig naar links, rechts en ook om, om te genieten van de prachtige omgeving.
Deze ziet ook vaak dingen die andere niet zien.
Genietend van al het mooie om hem heen, is hij weer zeer tevreden als hij zonder brokken aan de finish terugkomt en bedankt hij zijn medefietsmaten.
De Toeristen Tempo Trapper vind het ook niet fijn dat andere "medefietsers"
door het rode licht fietsen, rotzooi op de weg gooien, verkeerde kanten van een rotonde nemen, fietspaden links laten liggen enz.
Dit omdat anders één of misschien wel meer toertochten in de nabije toekomst geen doorgang zou kunnen vinden door deze "ik moet heel hard fietsen en geef om niemand fietsers".
Want dat is de nieuwste rage op het gebied van toertochten, het dwarsliggen van routes door het NIET afgeven van plaatselijke vergunningen. Nee daar houd de TTT niet van.
Zijn gemiddeldes zijn niet om over naar huis te schrijven,
maar dat deert hem niet, genieten dat telt.
Natuurlijk is het ook nog een beetje goed voor de lijn en de conditie.
Deze fietser komt ook een beetje in de buurt van de pure liefhebber.
Staat hij voor een grote en uitdagende toertocht, dan is hij soms een beetje zenuwachtig.
Hij groet ook vaak en bedankt iedere vrijwilliger voor de goede zorgen bij een pauzeplaats en bedankt ook de mensen die je veilig laten oversteken.
Maar het allerbelangrijkste is en blijft voor de Toeristen Tempo Trapper het genieten.
Hej, ik ken er al vier van dit soort.
Ben toch ook een beetje benieuwd wat dit type doet op de Alp en Ventoux.
Waarschijnlijk komt hij terug zonder ogen, want hij zal zijn ogen uitkijken.
Over anderhalve maand weten we het. [/quote]
Bedankt! Heel herkenbaar voor mij, maar ook een beetje in eigen mijn post erbij.
Ik kom namelijk vaak bot/onvriendelijk over :rolleye:
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)