Het nadeel daarvan is dat je eigenlijk niet meer met gelijke wapens strijdt. Nu is dat eigenlijk nog nooit zo geweest, maar een prof heeft altijd perfect kunnen trainen (met of zonder doping) en dat neem je ook mee als je geen prof meer bent. Bovendien hoeven die lui niet (of nauwelijks) nog te werken, dus kunnen op de oude dag nog super veel uren maken. Het is juist leuk bij Granfondo's dat je tegen mensen rijdt die een beetje dezelfde omstandigheden hebben. Dus gewoon fulltime werken en talentloos en dan met wat vrije uurtjes proberen optimaal te trainen. Ach ik weet het, nu zijn er ook genoeg granfondo rijders die amper werken, maar goed dan heb ik nog iig de ilussie dat iedereen in dezelfde situatie zit haharaven14 schreef: ↑05 aug 2023 16:17Dat is ook bij het gravelen aan het gebeuren. Peter Sagan zal er ook wel aan beginnen, met dank aan Specialized. Ook mijn neefje, die dit jaar gaat stoppen als prof, heeft al een sponsorcontract binnen om zijn intrede in het gravelcircuit te maken. Kan ie achter Boswell, Ten Dam, Bakelants etc gaan jagen. In dat wereldje kunnen ze nog wel een cent bijverdienen.
WK Glasgow 2023
https://sporza.be/nl/2023/08/02/het-wk- ... 991868555/
Wat haalt nu de overhand? Je land of je team? Feit is dat er veel op het spel staat. Niet alleen de titel, maar ook de centen ...
Wat haalt nu de overhand? Je land of je team? Feit is dat er veel op het spel staat. Niet alleen de titel, maar ook de centen ...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pogi heeft altijd een kans als hij start.
Staat bij mij gewoon bij de eerste 10 kanshebbers.
Staat bij mij gewoon bij de eerste 10 kanshebbers.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Topscenario! En dan een gefrustreerde RE die de boel terug gaat halen ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Als Pogacar in de voorste gelederen zit terwijl Evenepoel zijn onvermijdelijke aanval plaatst zal hij zeker meegaan denk ik (Pogacar dus)
De grote uitdaging is om telkens maar weer voorin te zitten op dit parcours. Ik vermoed dat de beste stuurmannen hier het voordeel gaan hebben. Pogacar reken ik daar niet toe.
De grote uitdaging is om telkens maar weer voorin te zitten op dit parcours. Ik vermoed dat de beste stuurmannen hier het voordeel gaan hebben. Pogacar reken ik daar niet toe.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind