Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2009

auke
Forum-lid

auke 29 jul 2009 00:51

Pfff, tere zieltjes hier.
Jongens, mijn oprechte excuses voor de toonhoogte waarin ik me over Lance uitliet en mijn woordgebruik in het algemeen. Ik heb inmiddels een afspraak met de psycholoog gemaakt en zal zsm in therapie. Daarna zal ik me aanmelden bij het Leger des Heils en zal ik mijn karma inlossen.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 29 jul 2009 00:55

Heeft niets te maken met tere zieltjes, wat je over Lance schrijft moet je zelf weten. Ben het zelfs met je eens over bepaalde dingen. Maar je laatste opmerking vindt ik gewoon smakeloos.

Maar als jij langs de psycholoog wilt naar aanleiding van een reactie zal daar ook wel een reden voor zijn lijkt me?
"Try not. Do or do not......there is no try"

auke
Forum-lid

auke 29 jul 2009 01:08

Oja, meerdere redenen zelfs....
Maar zoals ik al zei, mijn oprechte excuses voor de dubbelzinnigheid in het werkwoord kankeren. Mocht je denken dat ik mensen kanker toewens ofzo dan is dat in ieder geval niet het geval.

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 29 jul 2009 10:40

Dames, dames, even rustig.

Ik vind jullie handtassen echt heel mooi, dus van iedereen. Dus daar hoeven we niet meer over te bekvechten. Dus laten we nu weer even over de Tour praten.

;-)

====

On-topic:

Ik lees net dat Armstrong Andy wil halen, maar Frank niet. Omdat dat Andy zou limiteren.

Zo leek het wel een beetje, in sommige etappes. Aan de andere kant: Andy zit juist lekker in zijn vel als zn broer er bij is.

janvr
Forum-lid

janvr 29 jul 2009 10:58

MrT schreef:
Ik lees net dat Armstrong Andy wil halen, maar Frank niet. Omdat dat Andy zou limiteren.

En daarmee zou Armstrong de eerste potentiële concurrent voor de Tour 2010 hebben ingelijfd en dus hebben uitgeschakeld. Zou jammer zijn.

freusen
Forum-lid

freusen 29 jul 2009 11:32

andromeda schreef:Je kan hier dan wel een knipoog achter zetten maar vindt de opmerking behoorlijk ongepast om het zachtjes uit te drukken.

Leg eens uit waarom zou dat ongepast zijn?
MrT schreef:Ik lees net dat Armstrong Andy wil halen, maar Frank niet. Omdat dat Andy zou limiteren.

Laten we hopen dat Armstrong z'n zin niet krijgt deze keer en dat alle toprenner in verschillende ploegen terecht komen.

FrankR

casran
Forum-lid HC

casran 29 jul 2009 11:43

freusen schreef:
andromeda schreef:Je kan hier dan wel een knipoog achter zetten maar vindt de opmerking behoorlijk ongepast om het zachtjes uit te drukken.

De dag dat jij of een van je naasten door die ziekte getroffen wordt ga je de woordspellingen erover ook al veel minder grappig vinden... Droevig dat je dat niet inziet.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

moustache
Forum-lid

moustache 29 jul 2009 11:56

C a s r a n schreef:
freusen schreef:

De dag dat jij of een van je naasten door die ziekte getroffen wordt ga je de woordspellingen erover ook al veel minder grappig vinden... Droevig dat je dat niet inziet.

Een hele dierbare naaste van me is al 2 jaar aan het vechten en er stond wel degelijk een glimlach op mijn gezicht toen ik de opmerking van Auke las. Ik moest zelfs gewoon lachen.

Ook ben ik dit jaar wederom bij de Alpe d'HuZes geweest en goddank loopt daar niet iedereen de hele dag droevig te doen. Ik hou juist wel van die opmerkingen tussendoor om af en toe eens ff de beladenheid van het onderwerp af te halen.

Maar goed, dit is denk ik voor iedereen persoonlijk.

Zullen we het nu weer over de Tour hebben?

casran
Forum-lid HC

casran 29 jul 2009 12:05

Moustache schreef:
C a s r a n schreef:
freusen schreef:

Een hele dierbare naaste van me is al 2 jaar aan het vechten en er stond wel degelijk een glimlach op mijn gezicht toen ik de opmerking van Auke las. Ik moest zelfs gewoon lachen.

Ook ben ik dit jaar wederom bij de Alpe d'HuZes geweest en goddank loopt daar niet iedereen de hele dag droevig te doen. Ik hou juist wel van die opmerkingen tussendoor om af en toe eens ff de beladenheid van het onderwerp af te halen.

Maar goed, dit is denk ik voor iedereen persoonlijk.

Allemaal goed, maar mag iemand anders dat dus wel ongepast vinden? Het niet inzien dat iemand dat ongepast kàn vinden, is kortzichtig.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

edwin01
Forum-lid

edwin01 29 jul 2009 12:08

Mijn vriendin en ik lachen ook wel eens om haar kanker, alleen we betrekken het wel op ons zelf en niet op een ander. Een heel verschil vind ik...

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 29 jul 2009 12:13

Ik heb zeker ook gelachen met de mensen die ik inmiddels verloren heb aan kanker, en ben de laatste die droevig rond gaat lopen op het moment dat een naaste er mee geconfronteerd wordt.

Het ging mij om het feit dat iemand, die al 3 pagina's lang lollig probeert te doen, zoiets gaat "roepen" als een geforceerde joke.

Heeft niets te maken met Armstrong of met de Tour maar aangezien het een forum is en ik het ongepast vindt wees ik hem daarop, wat mij betreft was daarmee de kous af.

En nu weer terug naar de Tour alhoewel het eigenlijk tijd wordt voor een Vuelta topic.
"Try not. Do or do not......there is no try"

herbawife
Forum-lid

herbawife 29 jul 2009 12:14

MrT schreef:Dames, dames, even rustig.

Ik vind jullie handtassen echt heel mooi, dus van iedereen. Dus daar hoeven we niet meer over te bekvechten. Dus laten we nu weer even over de Tour praten.

;-)

En dit vind ik ondanks de knipoog dan weer ten zeerste ongepast!

;)

Plaats reactie