Garmin Edge 800
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nee kaarten moet je erbij kopen (behalve in een bundel). Maar je wilt geen bundel met kaarten kopen in Amerika, want dan heb je de kaart voor Amerika en niet voor Europa. Daarnaast moet je de doos wel weg gooien in Amerika als je veilig de douane door wilt.
-
- Forum-lid
Wie heeft ervaring met schermfolie en eventueel een link waar ik die kan kopen?
@ vanoevelen: http://www.protectionfilms24.com/search ... n+edge+800" onclick="window.open(this.href);return false; werkt prima bij mij, zelfs al in de regen gereden, beetje mat = goed tegen zonneschijn op het scherm!
Ik heb een probleem met de schermverlichting van de Edge800, gisteren ging deze uit tijdens een rit en gaat nu niet meer aan. Ik heb tijdens het fietsen niets veranderd aan de instellingen (de verlichtingsduur staat nog steeds op 15 seconden). De Edge al een paar keer uit en aan gezet maar de schermverlichting gaat nog steeds niet aan. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? De accu is nog vol opgeladen dus dat kan het niet zijn.
Edit: Gevonden. Op de één of andere manier was de helderheid helemaal naar nul gegaan. De helderheid weer hoog gezet en probleem opgelost.
Edit: Gevonden. Op de één of andere manier was de helderheid helemaal naar nul gegaan. De helderheid weer hoog gezet en probleem opgelost.
-
- Forum-lid
Hallo Wijnse, bedankt voor je reactie, kan je mij ook vertellen welk type screenprotector jij gebruikt??
ik heb nu mijn garmin toch al een 2 weken maar heb toch nog enkele probleempjes:
- mijn cadansmeter doet het niet? hij geeft het signaal dat er een cadansmeter gevonden is maar ik krijg gewoon geen informatie op mijn schermpje.
- ik heb ook een probleem met de snelheid, die zakt gevoelig in bochten (naar 14,15,16 per uur)... terwijl ik toch denk dat ik de bocht met een iets grotere snelheid aansnij ;p
weten jullie raad?? alvast bedankt!
- mijn cadansmeter doet het niet? hij geeft het signaal dat er een cadansmeter gevonden is maar ik krijg gewoon geen informatie op mijn schermpje.
- ik heb ook een probleem met de snelheid, die zakt gevoelig in bochten (naar 14,15,16 per uur)... terwijl ik toch denk dat ik de bocht met een iets grotere snelheid aansnij ;p
Bianchi Via Nirone
-
- Forum-lid
Ok wijnse hier kan ik wat mee, ga die gelijk bestellen, nogmaals bedankt.
- oldandslow
- Forum-lid
Heb je er meerdere fietsen in staan, en heb je er een geselecteerd zonder cadansmeter? Dan krijg je ook niets in beeld. En snelheid in de bochten? Je kunt beter op de weg letten, aan het eind van je rit is de snelheid beslist goed, gemiddeld althans!!rubenm schreef:ik heb nu mijn garmin toch al een 2 weken maar heb toch nog enkele probleempjes:
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Ik heb sinds kort een edge 800.
Nu vraag ik me af wat bij jullie de nauwkeurigheid is van het GPS ontvangst. Bij mij staat er op de garmin bij het bekijken van de satalieten: Nauwkeurigheid GPS: 6meter
soms ff 4 meter, maar denk gemiddeld zo'n 6
Is dit normaal? Als je bevoorbeeld je gereden route plot in Google maps, zit je eigenlijk redelijk vaak naast de weg op het gras of in het water....
Wat is jullie ervaring?
Nu vraag ik me af wat bij jullie de nauwkeurigheid is van het GPS ontvangst. Bij mij staat er op de garmin bij het bekijken van de satalieten: Nauwkeurigheid GPS: 6meter
soms ff 4 meter, maar denk gemiddeld zo'n 6
Is dit normaal? Als je bevoorbeeld je gereden route plot in Google maps, zit je eigenlijk redelijk vaak naast de weg op het gras of in het water....
Wat is jullie ervaring?
Volgens mij hoort dat niet. Die van mij is zo nauwkeurig dat ik zelfs kan zien of ik aan de linker of rechter kant van de weg heb gereden.