Garmin Edge 1000
Ik vergat ook (of laat ik zeggen zelf want ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurt is) wel eens op start te drukken, of dan heb je de auto start of zo (motion detected) en zet je hem juist weer op pauze. Tegenwoordig check ik altijd even of de verbruikte calorieen (tja die staat bij mijn nog steeds op het scherm) aan het toenemen zijn, zo niet dan staat hij nog niet aan / op pauze
Ik denk niet dat de 25 km nog terug te halen is omdat hij nu eenmaal niet is opgeslagen. Misschien een truc met handmatig een stuk aan de rit toevoegen maar ik zou niet weten hoe.
Ik denk niet dat de 25 km nog terug te halen is omdat hij nu eenmaal niet is opgeslagen. Misschien een truc met handmatig een stuk aan de rit toevoegen maar ik zou niet weten hoe.
Ik zou me er werkelijk niet langer dan 0,000001 seconde druk over maken.
Als je de route hebt ingeladen dan staat er op het display rijden dat tik ik aan een vervolgens vertrek ik.Vergeten op start te drukken zodat die de rit opneemt.monsieurpinot schreef:ik snap je volgens mij niet helemaal, je laadt toch eerst een route en drukt dan op start?nijkie schreef:Vandaag ingeladen route gereden bij vertrek op rijden gedrukt maar dan start de Garmin niet (op start gedrukt)kwam ik na 1 uur achter dus ik mis 25km van de 122km is er een manier om dit te fixen?
Kwam ik onderweg dus achter
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Maar je hebt er wel tijd aan besteed om dit te typenhavana schreef:Ik zou me er werkelijk niet langer dan 0,000001 seconde druk over maken.
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar heb je wel een antwoord op mijn vraag?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ah, klassiekertje!nijkie schreef:Als je de route hebt ingeladen dan staat er op het display rijden dat tik ik aan een vervolgens vertrek ik.Vergeten op start te drukken zodat die de rit opneemt.monsieurpinot schreef:ik snap je volgens mij niet helemaal, je laadt toch eerst een route en drukt dan op start?nijkie schreef:Vandaag ingeladen route gereden bij vertrek op rijden gedrukt maar dan start de Garmin niet (op start gedrukt)kwam ik na 1 uur achter dus ik mis 25km van de 122km is er een manier om dit te fixen?
Kwam ik onderweg dus achter
Training natekenen bijv. in Gpsies. Exporteren als .FIT.nijkie schreef:Maar je hebt er wel tijd aan besteed om dit te typenhavana schreef:Ik zou me er werkelijk niet langer dan 0,000001 seconde druk over maken.![]()
![]()
Maar heb je wel een antwoord op mijn vraag?
Deze .FIT handmatig uploaden via manual upload in GC. Klaar. Je zult geen hartslag en snelheid enzo hebben.
P.S. De oude, onvolledige training zul je wel moeten verwijderen uiteraard.
-
- Forum-lid HC
Of je kopieert een bijna gelijke training en verandert de datum. maarja voor 25km..........Gewoon een keer je garmin in de auto meenemen en 25km aanzetten wel netje sgemiddeld 30 rijden ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
Vraag: als ik een rondje hen getrapt, en mijn rit opsla verschijnt er hetvolgende in het scherm van mijn edge 1000:
Herstel 20 uur..... In vredesnaam waar komt dit ineens vandaan, het is (per toeval) sinds dat ik de Sram etap in gebruik heb.
Wat houdt het in? Wat kan ik ermee?
Herstel 20 uur..... In vredesnaam waar komt dit ineens vandaan, het is (per toeval) sinds dat ik de Sram etap in gebruik heb.
Wat houdt het in? Wat kan ik ermee?
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
-
- Forum-lid
Dat laatste denk ik Sieper.... Ik heb mijn accu's van de Etap namelijk nog recent volgeladen.
Geen andere mensen met dezelfde melding?
Geen andere mensen met dezelfde melding?
Cannondale systemsix Dura ace