Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 28 mei 2014 20:22

ophetkantje schreef:Weet niet of het genoemd is, maar ik zie het nog steeds, een wielershirt met korte mouwen met daaronder een thermo/zweetshirt met lange mouwen. Echt geen gezicht.
Is al gepost... en ik reageer nog maar eens.... Bij bepaalde temperaturen mijn favoriete outfit! Beter dan afzakkende armstukken 8-)
(Ps. Vriendin heeft toegezegd ze in te nemen, die armstukken dus, al 4 weken geleden :oops: )

bluv107
Forum-lid

bluv107 28 mei 2014 21:13

Ik sta morgen met een zwart - lange mouw - ondershirt met daar overheen mijn roze Rapha Mortiroloshirt aan de start van de Klimclassic. Zwarte broek bijna tot aan de knie. Mijn vrouw vindt het zelfs mooi en ja, dan heb ik niks meer te vinden :D
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

i-mac

i-mac 28 mei 2014 21:41

ophetkantje schreef:Weet niet of het genoemd is, maar ik zie het nog steeds, een wielershirt met korte mouwen met daaronder een thermo/zweetshirt met lange mouwen. Echt geen gezicht.
Tenzij je een Castelli Feroce Midweight onderhemd hebt. het onderhemd is wit, maar de mouwen zijn zwart. Als je dan een zwarte trui aan hebt, wat moet van de 'fiets' mode politie, zie je niet dat je een onderhemd met lange mouwen draagt. En je kan de mouwen heel gemakkelijk oprollen.

Afbeelding

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 28 mei 2014 22:41

De fietsmode politie moet dan maar eens een arrestatie bevel komen uitvaardigen want ik fiets regelmatig rond in rare combo's. Ik heb helaas niet zo'n hele uitgebreide garderobe en als bijna alles in de was ligt wordt de keuze beperkt. Ik kon vandaag nog kiezen uit een lange gevoerde winterbroek of kort, tja...
Vandaag dus van huis met een korte broek, overschoenen (die niks hielpen) en een regenjas. Geloof me, ik wist echt wel dat het er bezopen uit zag maar je moet wat.
Veni. Vidi. Fietsie.

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 29 mei 2014 10:08

Ik vind vaak de armstukken zweterig. Een thermohemd biedt uitkomst want is koeler. Prima combi dus!

elefantino
Forum-lid

elefantino 29 mei 2014 10:14

Wolfhound32 schreef:Ik vind vaak de armstukken zweterig. Een thermohemd biedt uitkomst want is koeler. Prima combi dus!
Het idee van de armstukken is nu juist dat je ze af kunt doen. Dat kan met een thermoshirt niet. Volkomen verschillende functies dus.

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 29 mei 2014 10:27

Maakt niet uit. Soms is het te koud om met korte mouwen te rijden, maar zullen de armstukken nog steeds zweten. Dan blijft een thermohemd voor mij een mooi alternatief.

elefantino
Forum-lid

elefantino 29 mei 2014 10:47

Als t te koud is voor korte mouwen, pak ik een shirt met lange mouwen.

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 30 mei 2014 18:04

Ik vind armstukken juist ideaal als het iets te warm is voor een thermoshirt lange mouwen. Je kunt ze nog eens makkelijk uitdoen, dus je bent veel flexibeler.

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 30 mei 2014 18:04

Ik vind armstukken juist ideaal als het iets te warm is voor een thermoshirt lange mouwen. Je kunt ze nog eens makkelijk uitdoen, dus je bent veel flexibeler.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 30 mei 2014 19:21

tommeke14 schreef:Ik vind armstukken juist ideaal als het iets te warm is voor een thermoshirt lange mouwen. Je kunt ze nog eens makkelijk uitdoen, dus je bent veel flexibeler.
tommeke14 schreef:Ik vind armstukken juist ideaal als het iets te warm is voor een thermoshirt lange mouwen. Je kunt ze nog eens makkelijk uitdoen, dus je bent veel flexibeler.
Met armstukken bedoel je toch, een linker en een rechter? Dan hoef je ze toch niet apart te vermelden? :lol:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 30 mei 2014 20:06

Orlok schreef:
Met armstukken bedoel je toch, een linker en een rechter? Dan hoef je ze toch niet apart te vermelden? :lol:
Oeps haha :oops: :lol:

Plaats reactie