Hammerhead Karoo
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goed nieuws wat mij betreft.
Een beetje concurrentie voor Garmin is niet verkeerd en Sram heeft meer ontwikkelbudget dan Karoo alleen.
Een beetje concurrentie voor Garmin is niet verkeerd en Sram heeft meer ontwikkelbudget dan Karoo alleen.
Less is bore
SRAM is wel goed bezig qua acquisities. Eerder al Powertap en Zipp, om er eens een paar te noemen.
Sta op het punt er een te bestellen, hoe zit het met de accuduur, kan je er een 8 uur mee rijden met navigatie aan (en overige dingen beperkt( schermverlichting, bluetooth uit, wifi uit etc)
Tevens vroeg ik me af hoeveel gegevensvelden je maximaal in 1 scherm kwijt kan?
Tevens vroeg ik me af hoeveel gegevensvelden je maximaal in 1 scherm kwijt kan?
Ja, 8 uur lukt. Mijn accu verbruik zit nooit boven de 10% per uur, meestal rond de 8% met 2 ANT+ sensoren en navigatie aan. Met af en toe wat rerouting ![😊](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f60a.svg)
Volgens mij is 8 velden de max, maar mogelijk is er een indeling met 10 velden.
Volgens mij is 8 velden de max, maar mogelijk is er een indeling met 10 velden.
Gisteren al bezorgd, gelijk een ritje gedaan. Moet wel even wennen aan het formaat maar hij werkt heel makkelijk en de navi is superduidelijk vergeleken met mn oude computer (Garmin 520). Batterij ook 10% verbruik over 100 minuten dus dat zit wel goed.
Erg blij mee, nu nog ff instellingen finetunen
Ik wil er eigenlijk nog een siliconenhoesje omheen zetten, heb tot nu toe alleen die tuff luv gevonden maar vind die verzendkosten een beetje overdreven. Is er nog ergens iets anders verkrijgbaar?
Erg blij mee, nu nog ff instellingen finetunen
Ik wil er eigenlijk nog een siliconenhoesje omheen zetten, heb tot nu toe alleen die tuff luv gevonden maar vind die verzendkosten een beetje overdreven. Is er nog ergens iets anders verkrijgbaar?
Helaas nog steeds weinig keus in dat soort accessoires, of in verschillende mounts.
Kies er in ieder geval voor om de K2 aan je stuur te knopen met de meegeleverde lanyard. Hij is elastisch, je schuift hem dus probleemloos over je stuurbocht heen.
Kies er in ieder geval voor om de K2 aan je stuur te knopen met de meegeleverde lanyard. Hij is elastisch, je schuift hem dus probleemloos over je stuurbocht heen.