Goede uitleg : http://www.dcrainmaker.com/2015/10/garm ... eview.htmlthestudent schreef:Hoe werkt dit als er iemand in je wiel hangt?
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik begrijp dat niet iedereen voorstander is van een Garmin Varia, en respecteer dan ook hun mening. Wees getroost, ik heb er ettelijke maanden over nagedacht en meer dan voldoende informatie ingewonnen voor ik de aankoop deed.
Ik heb de mijne trouwens in de UK gekocht. Die Brexit zorgt er voor dat je ginder ietsje voordeliger kan kopen
Ik heb de mijne trouwens in de UK gekocht. Die Brexit zorgt er voor dat je ginder ietsje voordeliger kan kopen
Niet gekocht maar op Facebook een Shimano bril gewonnen
Shimano EQX2-PH. Toch zo'n 100 online.
Morgen eens testen.
Het is effectief deze fluogele versie. Zou ik niet meteen zelf gekozen hebben, maar valt wel lekker op natuurlijk.
Shimano EQX2-PH. Toch zo'n 100 online.
Morgen eens testen.
Het is effectief deze fluogele versie. Zou ik niet meteen zelf gekozen hebben, maar valt wel lekker op natuurlijk.
Omdat ik toch een soort van racer wilde om wat langere duurritten over de weg af te werken maar wel eentje die toch wel de ruigere wegen niet mocht/kon schuwen een BMC Granfondo GF02.
Ik wilde echter geen echte racer geometrie, afmontage minimaal 105 (en daarvoor gekozen).
Twijfel of ik voor een gravelracer zou gaan maar dat zou dan toch weer te veel overlappen met mijn 29er. Crosser was ook geen optie in mijn optiek.
De BMC Granfondo GF02 Shimano 105 is het dus geworden. 28mm bandjes, 39-50 5800 crankstel (was 34-50), 12-25 cassette (was 11-32).
Binnenblad en cassette modificaties aangezien ik in Nederland op het vlakke rijd en ik niks met die 34/11-32 kan (nou ja, 34 en de grootste kransjes van de cassette niet ga gebruiken).
Zadel (veel te zacht) eraf voor een Selle Italia SLR.
Wel weer even wennen met zo'n smal 42cm stuurtje na 4 jaar lang alleen maar 29er met een 74cm breed stuur te hebben gereden. Het went echter snel.
Nog even wat spelen met de 28mm bandendruk en verdere fietsafstelling. Smallere banden voelen toch tevens weer heel anders dan de 2,25 Inch MTB's.
Foto's volgen.
Ik wilde echter geen echte racer geometrie, afmontage minimaal 105 (en daarvoor gekozen).
Twijfel of ik voor een gravelracer zou gaan maar dat zou dan toch weer te veel overlappen met mijn 29er. Crosser was ook geen optie in mijn optiek.
De BMC Granfondo GF02 Shimano 105 is het dus geworden. 28mm bandjes, 39-50 5800 crankstel (was 34-50), 12-25 cassette (was 11-32).
Binnenblad en cassette modificaties aangezien ik in Nederland op het vlakke rijd en ik niks met die 34/11-32 kan (nou ja, 34 en de grootste kransjes van de cassette niet ga gebruiken).
Zadel (veel te zacht) eraf voor een Selle Italia SLR.
Wel weer even wennen met zo'n smal 42cm stuurtje na 4 jaar lang alleen maar 29er met een 74cm breed stuur te hebben gereden. Het went echter snel.
Nog even wat spelen met de 28mm bandendruk en verdere fietsafstelling. Smallere banden voelen toch tevens weer heel anders dan de 2,25 Inch MTB's.
Foto's volgen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
puik fietsje, veel plezier! Bij Mantel gekocht gezien de bron van je plaatje?
(ik had in 2007/2008 een schuin oogje op een (aluminium BMC))
(ik had in 2007/2008 een schuin oogje op een (aluminium BMC))
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ojee, er vormt zich zondag een sky trein?
- rielplayer
- Forum-lid
mooi shirtje..Ik heb alleen geen Pina...
Laatst gekocht:
# GripGrab Insulator Winter Handschoenen Fluor Geel (voor de frisse dagen)
# GripGrab Headglove Thermo (alvast voor de koude momenten)
# Nutrixxion Gevulde Bidon Groen 750 ML 2x (voor die prijs het proberen waard)
# Castelli Thermoflex Armwarmers Zwart/Rood (beste aankoop ooit denk ik )
en ik heb de laatste tijd geluk met Tour de france acties op facebook
Een compleet wieler tenue van De Pedaleur
Een Craft ondershirt/thermoshirt
een Tinkoff wielershirt
# GripGrab Insulator Winter Handschoenen Fluor Geel (voor de frisse dagen)
# GripGrab Headglove Thermo (alvast voor de koude momenten)
# Nutrixxion Gevulde Bidon Groen 750 ML 2x (voor die prijs het proberen waard)
# Castelli Thermoflex Armwarmers Zwart/Rood (beste aankoop ooit denk ik )
en ik heb de laatste tijd geluk met Tour de france acties op facebook
Een compleet wieler tenue van De Pedaleur
Een Craft ondershirt/thermoshirt
een Tinkoff wielershirt
- Sweety2008
- Forum-lid
Heb me vanmiddag een foamrol gekocht.
En later ook meteen gebruikt. Je merkt het heel goed vooral mijn kuiten hadden dit nodig.
En later ook meteen gebruikt. Je merkt het heel goed vooral mijn kuiten hadden dit nodig.
Ghost Nivolet 6LC
- rielplayer
- Forum-lid
Mooi!!!!R3x schreef:Helaas nog even geduld hebben want hij wordt pas half september geleverd.