Ach ik heb mijn frame AL SLX frame in december besteld en die heb ik nog steeds niet dus je weet het nooit met Canyon.RuudRuud schreef:Hij staat al in de gang zag ikRB1965 schreef:gaat ineens toch snel. Info die Canyon geeft over verwerkingstijden klopt niets van. Had gerekend op nog 2 weken wachten.
En nu dit:
http://wwwapps.ups.com/tracking/trackin ... 6801627687
Vanavond ff sleutelen en morgen fietsen -:)
Als ze de mijne nou ook eens een week of 4 eerder verschepen.. Ben t nu wel beu
Canyon
jeetje december, dat is pas lang, lijkt Specialized / Cannondale wel.
Campagnola heeft 12-27 Cassette wordt omgewisseld.
Ze hadden alleen een bout (thorx) van de schakel/remhendel dolgedraaid. kwam ik achter met verwisselen stuur.
Verder ziet het er keurig uit.
Foto's volgen
Campagnola heeft 12-27 Cassette wordt omgewisseld.
Ze hadden alleen een bout (thorx) van de schakel/remhendel dolgedraaid. kwam ik achter met verwisselen stuur.
Verder ziet het er keurig uit.
Foto's volgen
Als je haast hebt met een frame kun je beter een complete fiets bestellen en de onderdelen verkopen (zo heb ik het ook gedaan, was na verkoop ongewenste onderdelen zelfs 50 euro goedkoper uit).
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
Ben wel benieuwd hoe zo'n Campagnola cassette eruit ziet inderdaadRB1965 schreef:jeetje december, dat is pas lang, lijkt Specialized / Cannondale wel.
Campagnola heeft 12-27 Cassette wordt omgewisseld.
Ze hadden alleen een bout (thorx) van de schakel/remhendel dolgedraaid. kwam ik achter met verwisselen stuur.
Verder ziet het er keurig uit.
Foto's volgen
Dat heb ik bij mijn MTB ook gezien.. Was dan wel een inbus-boutje maar toch. minder goed te bereiken en dan gehaast vastzetten kan natuurlijk ervoor zorgen dat de sleutel eruit schiet.JasperGR schreef:Knap dat ze een Torx bout hebben weten te prutsen!
Heb er nieuwe boutjes in gezet en probleem is natuurlijk opgelost maar slordig is het wel. Ik denk overigens dat de monteurs van Canyon onder gruwelijk strakke deadlines werken. Ergens moet die lage prijs vandaan komen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13740
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Op een gegeven moment kan een bedrijf aan zijn eigen succes ten onder gaan en Canyon is hard bezig. Twee maatjes hebben een Canyon, net geleverd en nog in bestelling. En als je ziet wat voor bizarre antwoorden er worden gestuurd, daar kan ik echt niet bij.
Wees open en eerlijk in je communicatie, aangeven dat een fiets over twee weken geleverd wordt in week 2 en vervolgens na allemaal beloftes week 20 leveren gaat er bij mij niet in.
Daarnaast is de crash replacement garantie een lachertje belachelijke bedragen na twee jaar waar je bijna een nieuwe frame voor in de winkel koopt. 1200 euro voor een grand canyon 29 is echt veel te gek. Das geen crash replacement.
Wees open en eerlijk in je communicatie, aangeven dat een fiets over twee weken geleverd wordt in week 2 en vervolgens na allemaal beloftes week 20 leveren gaat er bij mij niet in.
Daarnaast is de crash replacement garantie een lachertje belachelijke bedragen na twee jaar waar je bijna een nieuwe frame voor in de winkel koopt. 1200 euro voor een grand canyon 29 is echt veel te gek. Das geen crash replacement.
Hier ben ik ook een klein beetje bang voor. Met de van de week geleverde fiets ook een klein akkefietje gehad. Hierbij kan de initiële reactie van Canyon ook op wc-papier gedrukt, of op de Dirk-Jan scheurkalender... Gelukkig uiteindelijk wel relatief ok opgelost, maar als ik zo met mijn klanten om zou gaan zou ik rap een andere baan moeten zoekenwasbeer2006 schreef:Op een gegeven moment kan een bedrijf aan zijn eigen succes ten onder gaan en Canyon is hard bezig. Twee maatjes hebben een Canyon, net geleverd en nog in bestelling. En als je ziet wat voor bizarre antwoorden er worden gestuurd, daar kan ik echt niet bij.
Voor de liefhebbers, volgens mij een van de weinige hier op het forum. Een Endurace CF met 5800 groep, in maatje 2xl.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Mooie fiets
Maak joe woar
Nah, dat zal ook een facor zijn maar ik denk dat de lage prijs naast strakke deadlines voor monteurs en groot inkopen, lig in het rechtstreeks van fabriek naar klant leveren. Er zijn geen tussenhandelaren (importeurs, fietsenmakers) die hun stukje winst moeten pakken.RuudRuud schreef:Dat heb ik bij mijn MTB ook gezien.. Was dan wel een inbus-boutje maar toch. minder goed te bereiken en dan gehaast vastzetten kan natuurlijk ervoor zorgen dat de sleutel eruit schiet.JasperGR schreef:Knap dat ze een Torx bout hebben weten te prutsen!
Heb er nieuwe boutjes in gezet en probleem is natuurlijk opgelost maar slordig is het wel. Ik denk overigens dat de monteurs van Canyon onder gruwelijk strakke deadlines werken. Ergens moet die lage prijs vandaan komen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Bij een inbus komt het vaker voor maar een torx is wat beter ontworpen om dat te voorkomen. Vandaar ook mijn opmerking dat ik het knap vind dat ze een torx hebben dol gedraaid.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Zo hij is klaar Canyon Ultimate SLX CF 9.0
Paar dingen veranderd:
- Binnen blad van 36 naar 39 (39-52) + (52-34)
- Zadel > Fabric Scoop carbon
- Banden Vittoria Corsa Open Pro 25mm met Foss binnenbandjes
- Stuur 3T Ergonova Team 420mm
- Cassette gaat nog naar 11-23 en 12-29
Gewicht 6,9kg met alles erop en eraan
Paar dingen veranderd:
- Binnen blad van 36 naar 39 (39-52) + (52-34)
- Zadel > Fabric Scoop carbon
- Banden Vittoria Corsa Open Pro 25mm met Foss binnenbandjes
- Stuur 3T Ergonova Team 420mm
- Cassette gaat nog naar 11-23 en 12-29
Gewicht 6,9kg met alles erop en eraan