Ik heb gisteren ook nog wat sokken kunnen scoren. Ik denk andere sokken dan die vroegere serie, maar ze zien er goed uit en voelen ook prima. Meteen een setje van hun winter-handschoenen meegenomen. Dit type is voor mij erg prettig om in de 0-10 graden zone te gebruiken.Zorro schreef:Vandaag dan maar eens de Lindl in gegaan (ik wil er niet komen aangezien in ieder geval de vestiging hier dichtbij me zo depressief maakt).Hanz Bé schreef:Ik hoop dat als ik vanmiddag of morgen bij een Lidl in de buurt kom, er nog wat van die sokken zijn. Als het dezelfde zijn als 2 jaar geleden, dan zijn ze erg prettig. En die 4 paar die ik toen heb gekocht zijn nu bijna tot de draad versleten....
Even moeten spitten om de goede maat 45-46 zwart te vinden en gekocht (2,99 Euro per paar) samen met een lang ondershirt (14,99 Euro).
Ik kan er me geen buil aan vallen maar ik moet zeggen dat zo op het oog zowel de sokken alwel het lange ondershirt er erg goed uitzien.
De sokken zijn verdikt op diverse punten en vallen goed. Andere veel duurdere sokken die ik heb (X Socks b.v.) vind ik eigenlijk veel te dun.
Benieuwd of dit dezelfde zijn zoals jij 4 jaar geleden hebt gekocht Hanz Bé. Dit zijn de Crivit Natural Evolution sokken.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Mooie element!
En Chrissiewizzie.... Dikke Parlee! Word een licht fietsje!
En Chrissiewizzie.... Dikke Parlee! Word een licht fietsje!
Maak joe woar
- rielplayer
- Forum-lid
spaaksetje voor mijn fulcrum racing 3.
ketting 11 speed
Maxim Oats, Almonds and Salty Nuts Energy Bar 25x55g 20 stuks. Erg lekker al zeg ik het zelf.
ketting 11 speed
Maxim Oats, Almonds and Salty Nuts Energy Bar 25x55g 20 stuks. Erg lekker al zeg ik het zelf.
-
- Forum-lid
Een Focus Black Forest. Ik hoop hem zo snel mogelijk in het mtb gedeelte te kunnen plaatse n
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
2 paar Gore Bike Wear Power 2.0 handschoenen. Slechts €15,- per paar (en als je er 2 besteld zonder verzendkosten vanuit Belgie).
Voor deze prijs een echte aanrader! Let op: Wel minimaal 1 maat groter bestellen dan de maattabel.
https://www.asadventure.nl/p/gore-bike- ... .4133.html
Voor deze prijs een echte aanrader! Let op: Wel minimaal 1 maat groter bestellen dan de maattabel.
https://www.asadventure.nl/p/gore-bike- ... .4133.html
-
- Forum-lid
Mooi hoor,van harte gefeliciteerd .Avado schreef:Mooi cadeau. En gefeliciteerd.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020