Re: Canyon topic
Geplaatst: 09 jun 2015 13:08
Past de mechnische Ultegra wel op een Di2-frame? Je hebt in je lijstje namelijk de EL-versie staan
Ben het helemaal met je eens. Mijn leveringsweek was oorspronkelijk week 14. Het is nu week 25. Als ik het bij Canyon NL navraag krijg ik alleen een standaard reactie dat ze geen zicht hebben op de levering en hun best doen. Als FIETS nog een keer een review doet van Canyon dan moeten ze er maar bij vermelden dat zeer lange levertijden geen uitzondering zijn.Soap schreef:Week 23 levering....halen ze dat of weer uitstel (tweede keer)...ik blijf de email refreshenSoap schreef:+1 erg mooi zo en zie wat opties die ook bij mij op de wish list staan voor de cf sl als hij binnen isJac schreef:@RB1965 , Erg mooie fiets.
Nog eens gevraagd naar de status, maar dat vinden ze niet zo leuk bij Canyon.
Zou een beter automatisch volg systeem van je order niet handig zijn?
Ja kost centjes, maar zou wel volgens mij een uitkomst wezen voor de toch wel grote issues rondom status & levering van ze en bijdragen aan meer klanttevredenheid in dat traject,
Helaas wel een feit inderdaad en natuurlijk "als" hij er eenmaal is zal alles vergeten zijn.luster schreef:
Ben het helemaal met je eens. Mijn leveringsweek was oorspronkelijk week 14. Het is nu week 25. Als ik het bij Canyon NL navraag krijg ik alleen een standaard reactie dat ze geen zicht hebben op de levering en hun best doen. Als FIETS nog een keer een review doet van Canyon dan moeten ze er maar bij vermelden dat zeer lange levertijden geen uitzondering zijn.
Ze hebben een geautomatiseerd volgsysteem (ERP). Wees daar maar niet bang voor, ze ontsluiten de data niet naar klanten zoveel is duidelijk. Bij mijn mountainbike werd netjes een formulier geleverd met daarop een aantal data, ordernummer, verpakkingsnummer, welke extra's bijgeleverd moeten worden etc etc.Soap schreef:Helaas wel een feit inderdaad en natuurlijk "als" hij er eenmaal is zal alles vergeten zijn.luster schreef:
Ben het helemaal met je eens. Mijn leveringsweek was oorspronkelijk week 14. Het is nu week 25. Als ik het bij Canyon NL navraag krijg ik alleen een standaard reactie dat ze geen zicht hebben op de levering en hun best doen. Als FIETS nog een keer een review doet van Canyon dan moeten ze er maar bij vermelden dat zeer lange levertijden geen uitzondering zijn.
Maar denk niet dat ik bij mijn werk hier mee weg kom bij de klanten.
(Wat heb ik geen internet/tv/mobiel op afgesproken datum/tijd..... : Dag *** provider )
Natuurlijk een bekend issue, maar je moet toch gegeven voorraad datum toch wel halen.
Ik ben erg benieuwd naar de % cijfers daarvan wat op tijd geleverd wordt en wat verlaat.
Wat ik eerder stelde, denk dat zij echt naar een beter automatisch IT volg systeem van orders toe moeten. Als Canyon globale uitbreiding wil, zoals Amerika/Australie/etc, dan kan dit toch niet de manier zijn als black box en je klanten dergelijke antwoorden geven.
Eens, doelde ook op de portaal en mogelijkheden voor de klanten.RuudRuud schreef:Ze hebben een geautomatiseerd volgsysteem (ERP). Wees daar maar niet bang voor, ze ontsluiten de data niet naar klanten zoveel is duidelijk. Bij mijn mountainbike werd netjes een formulier geleverd met daarop een aantal data, ordernummer, verpakkingsnummer, welke extra's bijgeleverd moeten worden etc etc.Soap schreef:Helaas wel een feit inderdaad en natuurlijk "als" hij er eenmaal is zal alles vergeten zijn.luster schreef:
Ben het helemaal met je eens. Mijn leveringsweek was oorspronkelijk week 14. Het is nu week 25. Als ik het bij Canyon NL navraag krijg ik alleen een standaard reactie dat ze geen zicht hebben op de levering en hun best doen. Als FIETS nog een keer een review doet van Canyon dan moeten ze er maar bij vermelden dat zeer lange levertijden geen uitzondering zijn.
Maar denk niet dat ik bij mijn werk hier mee weg kom bij de klanten.
(Wat heb ik geen internet/tv/mobiel op afgesproken datum/tijd..... : Dag *** provider )
Natuurlijk een bekend issue, maar je moet toch gegeven voorraad datum toch wel halen.
Ik ben erg benieuwd naar de % cijfers daarvan wat op tijd geleverd wordt en wat verlaat.
Wat ik eerder stelde, denk dat zij echt naar een beter automatisch IT volg systeem van orders toe moeten. Als Canyon globale uitbreiding wil, zoals Amerika/Australie/etc, dan kan dit toch niet de manier zijn als black box en je klanten dergelijke antwoorden geven.
Dus ja, een ERP-systeem is daar gewoon in gebruik. Waarom die data niet naar klanten gaat is gissen. Maar goed, ik heb me dan ook al flink wat jaren afgevraagd waarom IKEA niet via een webshop ging leveren. Kunnen is vaak het probleem niet, willen is het probleem.
Dat is nog eens goed nieuwsBeste Marlon
We verwachten dat je fiets spoedig verstuurd wordt, hij staat inmiddels op de lijst met orders die met prioriteit de deur moeten verlaten.
Er is echter een klein probleem met de beschikbaarheid van de aangevraagde 11-23 cassette. Deze is niet beschikbaar en zal worden nagestuurd. Je fiets komt nu met een standaard 12-27. Deze cassette hoeven we uiteindelijk niet terug. Je krijgt dus gratis een cassette extra ter waarde van circa 100 E.
Hartelijke groet,
Het Canyon Bicycles Team
RuudRuud schreef:Kijk, zeker goed nieuws! Ze waren je gezeur beu en wachten niet langer op die cassette