Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

Gebruikersavatar
johnwx
Forum-lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 31 mei 2010 11:08
Locatie: Baarn

Gebruikersavatar johnwx 05 aug 2010 11:52

MrT schreef:
John Wx schreef:http://www.lookinggoodtoday.com/Power-B ... 3godkGxumw


voor een tientje weet je of het werkt ?


Dat hele power balance gedoe intrigeert je nog al volgens mij?


Nee totaal niet heb een paar berichten terug zelfs een link over kwakzalverij gezet
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 05 aug 2010 12:46

John Wx schreef:
MrT schreef:
John Wx schreef:http://www.lookinggoodtoday.com/Power-B ... 3godkGxumw


voor een tientje weet je of het werkt ?


Dat hele power balance gedoe intrigeert je nog al volgens mij?


Nee totaal niet heb een paar berichten terug zelfs een link over kwakzalverij gezet


in·tri·ge·ren -geerde, h geïntrigeerd 1 op slinkse wijze te werk gaan; konkelen 2 nieuwsgierig maken

ik zeg niet dat je er in gelooft, maar je blijft er over doorposten

ja, lekker belangrijk, maar het viel me op
vind het namelijk off-topic aan het worden

maar goed, dat is deze post van mij natuurlijk ook :-P

ga hier maar lekker verder over de power balance posten: power b topic

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 20 dec 2010 21:16

NHD schreef:Garmin geeft Dekker geen onderdak
Gepubliceerd op 20 december 10, 13:08 Laatst bijgewerkt op 20 december 10, 13:09
Thomas Dekker rijdt komend seizoen niet voor Garmin-Cervelo. De
Noord-Hollandse wielrenner werd gelinkt aan de Amerikaanse ploeg
van Jonathan Vaughters, maar volgens Marya Pongrace van Garmin is
daar geen sprake van.,,Er zit absoluut géén waarheid in.''

Thomas Dekker is wegens het gebruik van een vorm van epo tot 1 juli 2011 geschorst. Vaughters is fel tegen dopinggebruik, maar heeft in het verleden renners als David Millar een tweede kans gegeven. Al eerder sloot Rabobank een terugkeer van de renner uit Dirkshorn naar de bankploeg in 2011 uit.


Hier het linkje

Dus, meneertje is al weer heftig op zoek. Ben benieuwd hoe het met de Quick Step speculatie is? Geld gaat daar naar ene Stybar denk ik.

refie
Forum-lid
Berichten: 572
Lid geworden op: 23 jan 2006 09:52

refie 20 dec 2010 21:56

stybar zorgt voor het geld
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 21 dec 2010 20:29

Stybar kost geld...sponsoren brengen geld in. Basis principe topsport. (klopt overal behalve bij formule 1; daar moet je betalen voor een 'stoeltje')

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 24 jan 2011 11:35

Flink interview:
Deel 1: Thomas Dekker deel 1

Deel 2: Thomas Dekker deel 2

En nog een opvallende uitspraak van Vaughters: Vaughters wak up call

Het charme offensief is begonnen!

eelcoz

eelcoz 24 jan 2011 11:48

Geer schreef:Flink interview:
Deel 1: Thomas Dekker deel 1

Deel 2: Thomas Dekker deel 2

En nog een opvallende uitspraak van Vaughters: Vaughters wak up call

Het charme offensief is begonnen!


Interessant om te lezen! Wel ontzettend amateuristisch dat een wielrenner zo even 16 km gaat hardlopen in een uurtje, wat 'm dus een knieblessure opleverde.

mr.chrono
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2010 01:48

mr.chrono 24 jan 2011 12:00

Nee, vroeger was hij een kwal van een jongen. Hij werd geleefd en overzag zijn daden niet goed door alle ja-knikkers om zich heen...

Maar nu; de ideale schoonzoon, traint keihard en eet alleen maar van de schijf van 5. hij heeft z'n leven radicaal verbetert.

Die jongen lult zo uit z'n nek, hij zegt nu alleen maar wat hij denkt dat de wereld wil horen.

Wellicht herinnert men zich de aflevering van Holland Sport nog waarin hij ook weer keihard zat te liegen over z'n dopegebruik. Op z'n zachtst gezegd vind ik TD niet echt betrouwbaar.

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 24 jan 2011 12:08

Mr. Chrono schreef:Wellicht herinnert men zich de aflevering van Holland Sport nog waarin hij ook weer keihard zat te liegen over z'n dopegebruik. Op z'n zachtst gezegd vind ik TD niet echt betrouwbaar.


Nee doe dan maar Di Luca? Of Vinokourov? Rebellin? Rico?

Misschien moeten we ophouden die jongen zo schofterig te behandelen; maar dat is mijn mening. Ik vind het wel degelijk een aardige jongen, eerste hands ondervonden!

mr.chrono
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2010 01:48

mr.chrono 24 jan 2011 12:17

Vergeet je nu gewoon even Floyd Landis? Ook al zo'n man met 2 (of meer) gezichten

Je noemt precies de renners die net als Thomas het ene doen en het andere zeggen.
Dope pakken, gepakt worden, ontkennen tot in het oneindige en als er geen uitweg meer is toegeven en in het ernstigste (zieligste) geval 'willen helpen met het voorkomen van nog meer dopegevallen'.

Thomas kan best een aardige jongen zijn, feit is dat hij wel heel hoog in de boom zat en dat hij nooit een grote jongen is geworden. Hij heeft goudgeld verdiend bij Rabobank, heeft daar flink de patser mee uitgehangen maar leefde als een verwende puber die deed waar hij zin in had. Altijd mooi om zo iemand eens op z'n bakkes te zien gaan.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 jan 2011 12:18

Als je valt over glashard liegen kun je beter helemaal niet naar wielrenners luisteren.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

mr.chrono
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2010 01:48

mr.chrono 24 jan 2011 12:34

Hij rijdt inmiddels niet meer, maar Marc Lotz bijvoorbeeld heeft de dag van het bekend worden van z'n positieve test in de media toegegeven, z'n schorsing geaccepteerd en na die schorsing z'n carrière weer opgepakt. Het valt ook niet mee om toe te geven dat snap ik ook wel. Je bent als redelijk succesvolle renner een product met een heel team van managers, sponsoren en andere volgers achter je. Dat durf je ook niet zomaar omver te kegelen.

Maar ondanks dat moet je gewoon toegeven als je betrapt word. Zeker als je zelf donders goed weet dat je gepakt hebt.

Toen TD bij HS zat was hij allang geschorst dus ontkennen was niet meer nodig. Als je zo nodig dope wil pakken ben je eigenlijk aan het vals spelen. Valsspelers zullen over het algemeen niets laten merken totdat ze met de rug tegen de muur staan.

Plaats reactie