ISAAC
-
- Forum-lid
Zie je vaak bij kleinere merken. Fabriek heeft oem frame X in de aanbieding. Merk neemt dit frame X af soms met een kleine aanpassingen. Het frame Kan exclusief voor 1 regio zijn bijvoorbeeld west Europa maar dat hoeft niet.
Kwaliteit zal echt niet veel verschillen van een high end merk. Kans is groot dat high end frame van 5000 euro consument inkoop goedkoper is dan wat de kleine merken voor hun oem frames betalen.
Kosten van zelf een frame (mal) produceren/ontwikkelen is te hoog ten opzichte van de verkoop aantallen.
Kwaliteit zal echt niet veel verschillen van een high end merk. Kans is groot dat high end frame van 5000 euro consument inkoop goedkoper is dan wat de kleine merken voor hun oem frames betalen.
Kosten van zelf een frame (mal) produceren/ontwikkelen is te hoog ten opzichte van de verkoop aantallen.
-
- Forum-lid
Ik denk dat er wel een behoorlijk verschil is met een High end merk, kijk alleen maar naar gewicht....
Betoncarbon.
Betoncarbon.
Als de prijs in lijn loopt met het gewichtscottpch64 schreef: ↑09 feb 2024 06:32 Ik denk dat er wel een behoorlijk verschil is met een High end merk, kijk alleen maar naar gewicht....
Betoncarbon.
Als ik een nieuwe gravelbike ga kopen stond deze wel op de lijst maar ik wil naar max 8kg indien mogelijk.
Geometrie is goed voor mij.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Dat ding gaat naar de 9,5 kg Nijkie, kansloos dus...
Mijn Factor LS met 1x12 Force Explore afmontage zit op precies 8kg met pedalen, wel met lichte onderdelen.
Mijn Factor LS met 1x12 Force Explore afmontage zit op precies 8kg met pedalen, wel met lichte onderdelen.
Dat is het betere werk.scottpch64 schreef: ↑09 feb 2024 12:50 Dat ding gaat naar de 9,5 kg Nijkie, kansloos dus...
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.