Colnago
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hij heeft er toch ook Eurus wielen voor, dus die zijn dan ook Italiaans. Keuze om met 1 type pedalen te rijden lijkt me vrij logisch, blijft enkel het balhoofd over. Maar goed voor het Chris King balhoofd is niet echt een Italiaans alternatief.
Mave z'n voorkeur voor zwarte fietsen is wel duidelijk
Amclassic-fan schreef:Hij heeft er toch ook Eurus wielen voor, dus die zijn dan ook Italiaans. Keuze om met 1 type pedalen te rijden lijkt me vrij logisch, blijft enkel het balhoofd over. Maar goed voor het Chris King balhoofd is niet echt een Italiaans alternatief.
Ik geloof dat je mijn post iets te serieus neemt;)
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
jaapie91 schreef:Amclassic-fan schreef:Hij heeft er toch ook Eurus wielen voor, dus die zijn dan ook Italiaans. Keuze om met 1 type pedalen te rijden lijkt me vrij logisch, blijft enkel het balhoofd over. Maar goed voor het Chris King balhoofd is niet echt een Italiaans alternatief.
Ik geloof dat je mijn post iets te serieus neemt;)
Okay, met Amerikaanse en Duitse details
Yes, zowel bij fietsen en auto´s zijn alle kleuren goed zolang het maar zwart is
Update: neutron wielen sinds gisteren... na lang nadenken toch deze wielset aangeschaft owv allround gebruik... en als ik me niet vergis 1 van de beste wielen prijs/kwaliteit...
carbon bidonhouders zijn vervangen door alu exemplaren... vorige week carbon lipje afgebroken... nu de witte speedcage's van BBB erop gezet...
@biker-sander :
de stickers heb ik er gewoon rustig kunnen aftrekken , zonder gebruik te maken van een haardroger...
m@ve schreef:Gisteren mijn nieuwe ´tweede´ bike besteld, een ´full´ Italian voor naast mijn ´full´ German
Frame: Colnago Extreme Power, zwart naked carbon, PROO silver decals
Groep: Campagnolo Record 10 speed
Remmen: Campagnolo Skeleton
Zadelpen: Deda superzero
Zadel: Selle Italia SLR carbon
Stuurpen: Deda zero100
Stuur: Deda Campione
Headset : CK
Pedalen: Speedplay
Wielen : LW Gen III en Campagnolo Eurus
Bidonhouders: Emporelli
Een impressie (foto van WW), alleen wat groter
[img=http://img382.imageshack.us/img382/8748 ... atenv5.jpg]
En nu ± 8 weken wachten
Jammie jammie, heerlijke fiets.
:p
hoop ook dat de combi renner/fiets er een beetje gelikt uitziet en hard kan gaan, want ik gun ieder zijn ding maar kan een grijns nauwelijks onderdrukken als ik iemand met een hoog trimmersgehalte rijdend op een fiets(term voor eenieder vrij in te vullen) zoals bovenstaande voorbij schiet!! ;-D
Wel SCHITTEREND spul hoor!! Top!
Wel SCHITTEREND spul hoor!! Top!
Vanaf vandaag de trotse eigenaar van deze schoonheid:
Campagnolo centaur 10S
velgen: mavic aksium race
Ouder model, maar nog helemaal nieuw. Heeft al die tijd bij mijn FM gestaan, voor mij onbegrijpelijk waarom deze nooit verkocht is.
Tot zover mijn bijdrage.
Campagnolo centaur 10S
velgen: mavic aksium race
Ouder model, maar nog helemaal nieuw. Heeft al die tijd bij mijn FM gestaan, voor mij onbegrijpelijk waarom deze nooit verkocht is.
Tot zover mijn bijdrage.