Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
daniel1975 schreef:Ligt een beetje aan de manier: als ik iemand inhaal en hij pikt aan maakt het mij niet zoveel uit. Maar hard rijden om je in te halen en dan doodleuk in je wiel gaan hangen....bleegh. .
Briljant! Maar er zijn er ook die staan langs de kant je op te wachten. Vooral bij het bruggetje bij de Rotte bij de A12. Is zo'n hangplek voor vitale bejaarden en daar zit ook wel eens een racefietsert tussen.kxlight schreef:Is er nog verschil tussen een plakker die aanhaakt als ie ingehaald wordt en een plakker die eerst een gat dichtrijdt om dan in het wiel te blijven hangen???
Moet jij geen examens nakijken dan?havana schreef:Was redelijk op tijd klaar met werk, dus direct naar huis en op de fiets. Had enkele lokale ronden gepland, omdat ik niet zeker wist of ik of mijn vrouw mijn zoon zou ophalen van de crèche. Ik was net 20 minuten aan het bollen toen mijn vrouw belde: "ik haal 'm op". Prima, dus ik zet koers naar Lauwersoog i.p.v. de lokale ronden. Onderweg enkele D3-blokjes afgewerkt en genoten van de heerlijke rust van onze provincie. Wel wat motregen op m'n knar gekregen maar goed we zijn niet van suiker.
In Lauwersoog afgedraaid naar 't oosten via de defensieweg (wat een kloteweg is dat toch). In Ulrum gaat mijn telefoon weer en ik voel de bui al hangen. Mijn vrouw: "ik ga 't toch niet halen". Ik kijk op mijn Garmin en zie dat ik nog 40 minuten heb om naar Groningen te komen. Dus buitenblad erop en rammen maar. Uiteindelijk om 18:01 bij de crèche voor de deur. Zoon in de draagzak en nog 800 mtr naar huis bollen. Geen sinecure op een racefiets maar goed. Al bij al wel goed voor 90 km met 33,3 km/uur gemiddeld ! En de eerste meters van mijn zoon op een racefiets
Ik heb uiteindelijk ook weer een ritje gereden: 62km aan het begin van de avonddoompjoe schreef:Dat heb ik ook al een tijdje. De laatse (race)fietsloze dag voor mij was hemelvaartsdag. Vandaag valt het weer hard mee, dus straks ook nog maar een ritje doen voordat het morgen echt minder wordt!steven250 schreef:Heb aan het begin van de avond voor de 4e achtereenvolgende dag op de fiets gezeten. Als het weer het toe laat stap ik morgen ook nog een keer op. Ik wil nog even genieten van de temperaturen rond de 20 voordat deze richting het weekend veranderen