Mio Cyclo
- alliance_0
- Forum-lid
Een goede fietsenmaker heeft helemaal geen handleiding of Youtube nodig om deze sensoren te plaatsen en af te stellen. Dat doet die zo vaak en het is ongeveer bij elk merk het zelfde qua plaatsing en afstelling. Daarnaast is zoals ik de handleiding (op internet) bekijk meer dan voldoende duidelijk dat zelfs de meest onervaren leek de boel op de juiste manier kan plaatsen. Is dit de zelfde fietsenmaker die de afstelling/maat van je fiets verzorgd heeft?
-
- Forum-lid
Hier het o zo onduidelijke plaatje uit de handleiding:
- Sweety2008
- Forum-lid
In de doos van de Mio was alleen een heel klein boekje bij zonder plaatjes.
Ghost Nivolet 6LC
En in de handleiding, waar je een pdf van hebt, zat een heel duidelijke tekening.Sweety2008 schreef: ↑05 jul 2017 18:02 In de doos van de Mio was alleen een heel klein boekje bij zonder plaatjes.
- alliance_0
- Forum-lid
Nogmaals een GOEDE fietsenmaker heeft dat plaatje helemaal niet nodig. Die kan dit met een blinddoek om met z'n handen op de rug (bij wijze van spreken)Sweety2008 schreef: ↑05 jul 2017 18:02 In de doos van de Mio was alleen een heel klein boekje bij zonder plaatjes.
We kunnen hier wel de fietsenmaker blijven bashen maar het belangrijkste is dat Sweety nu weer verder kan met proberen de cadans sensor werkend te krijgen. In het topic over het 52 blad is al genoeg gebitcht lijkt me :p Over tot de orde van de dag?
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik probeer net via de laptop om me bij Mio te registreren. Maar het lukt niet. De laptop herkent de Mio niet.
Daarom kan ik ook geen kaarten downloaden.
Bij de mio zelfs als ik op het veld kaarten toets is het leeg.
Op dit moment is de oude laptop net ook nog gecrasht moet hem nu errst weer wegbrengen voor reparatie.
Daarom kan ik ook geen kaarten downloaden.
Bij de mio zelfs als ik op het veld kaarten toets is het leeg.
Op dit moment is de oude laptop net ook nog gecrasht moet hem nu errst weer wegbrengen voor reparatie.
Ghost Nivolet 6LC
En jij dacht dat het over was? Keep sleeping
- Sweety2008
- Forum-lid
Update: Laptop is voor minimal 1 week weg voor reperatie.
Heb net nog nagekeken ik moet me bij Mio aanmelden anders krijg ik geen kaarten. Dit zeiden ze ook in een e-mail bij de Futurumshop.
Nou is het even wachten tot dat de laptop weer terug is en dan probeer ik het nog een keer.
Heb net nog nagekeken ik moet me bij Mio aanmelden anders krijg ik geen kaarten. Dit zeiden ze ook in een e-mail bij de Futurumshop.
Nou is het even wachten tot dat de laptop weer terug is en dan probeer ik het nog een keer.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Nou sweety ik heb de 505 hc en je kunt gewoon fietsen
De kaarten voor heel europa staan er op.
Wel is er sinds een maand een update van open street map
Maar deze update kun je wachten tot je pc terug is
De kaarten voor heel europa staan er op.
Wel is er sinds een maand een update van open street map
Maar deze update kun je wachten tot je pc terug is
- Sweety2008
- Forum-lid
Wil jij mij dan laten zien waar ze precies staan? Ik kan er echt niks vinden.
Maar als zelfs de Futurumshop zegt dat ik ze eerst moet downloaden wie heeft er dan gelijk?
Maar als zelfs de Futurumshop zegt dat ik ze eerst moet downloaden wie heeft er dan gelijk?
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
geloof mij, kaarten voor een mio hoef je niet te downloaden.
Je kunt ze zelfs niet downloaden
Je kunt ze zelfs niet downloaden