Vandaag gefietst in 2013
- jeroenkuiper
- Forum-lid
vanmorgen met een maatje de fietsen achterop de auto gebonden en even naar Holten gereden... Daar de heuvelrug over naar Nijverdal, doorgedraaid en buitenom via Rijssen terug naar Holten om er nog een keer overheen te gaan naar Nijverdal, daarna richting Hellendoorn en terug naar Nijverdal en nog een keer van de andere kant de heuvelrug overgefietst.
65km lekker gefietst onder een heerlijk zonnetje.. en eens een keer een fijne afwisseling voor al dat flauwe vlakke hier in Friesland
65km lekker gefietst onder een heerlijk zonnetje.. en eens een keer een fijne afwisseling voor al dat flauwe vlakke hier in Friesland
Even gegoogled en dat bedoel ik inderdaad, dat ziet eruit alsof het wel leuk is om een keer te doen, uniek parcours lijkt me.walterg schreef:Je bedoelt de Super Sunday?sjoerdth schreef:Met als doel te gaan fietsen ben ik er iig nog nooit geweest, rond de wintermaanden wordt er geloof ik wel een soort van "epische" mtb tocht georganiseerd, die lijkt me ook wel eens leuk
-
- Forum-lid
Dat idee had ik ook, maar ik vond het weinig met fietsen te maken hebben. Hier nog een verslagje daarvan.
Aan het begin van de avond heb ik weer even een rondje gemaakt met dit lekkere weer. Eerst via (Nieuw) Heeten naar Holten en heb daar even de motieweg meegepakt. Daarna door naar Markelo en via Laren - Harfsen - Epse weer terug naar huis, goed voor 71km
Tegen zonsondergang een stukje van 16 km met slakkengangetje gefietst. Eigenlijk meer om even bij te komen.
En ik zag een ooievaar op een nest zitten, hier in Breda.
En ik zag een ooievaar op een nest zitten, hier in Breda.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteren avond met de club een ronde rond het Veerse meer - was een heerlijke avond met een kleine windkracht 4 uit het NNO. Deze keer de ronde tegen de klok in, met wind mee op de terugweg. Toch weer 75 kilometer met 30,2 km/h gem. en HR 143 gem.
Benen hebben goed hun best gedaan - en vandaag een beetje rusten voor de vijfde keer: Delta Ride for the Roses samen met mijn zoon; 120 kilometer deze keer en nog door onze buurt heen ook.
Qua geld zullen we niet zoveel ophalen als de Alpe d' Huzes - maar we hopen toch ons steentje bij te dragen in de strijd tegen de vreselijke ziekte.
Benen hebben goed hun best gedaan - en vandaag een beetje rusten voor de vijfde keer: Delta Ride for the Roses samen met mijn zoon; 120 kilometer deze keer en nog door onze buurt heen ook.
Qua geld zullen we niet zoveel ophalen als de Alpe d' Huzes - maar we hopen toch ons steentje bij te dragen in de strijd tegen de vreselijke ziekte.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Gistermiddag naar het zwoele zuiden afgezakt. Mooie, groene route van 120km langs de Noord- en Zuid-Hollandse kust (zie detailkaart) met onderweg talloze droomhuizen...
Door het Heemskerkerduin richting Noordzeekanaal...
Curieus dat dit paaseitje nog altijd niet gevonden is...
Over de zeesluizen naar IJmuiden...
Dwars door de Kennemerduinen richting Zandvoort...
Oppassen voor verstrooide honden met gladde praatjes zonder vergunning...
Op weg naar Tespelduyn, de fraaie golfbaan nabij Halfweg (Noordwijkerhout)...
Wel uitkijken voor overvliegende golfballen die vanaf de 23m hoge terp worden geslagen...
Na Halfweg retour via de Leidsevaart en de Tweede Doodweg...
De Manpadslaan, mooi rustiek weggetje. Wel slecht voor je gemiddelde snelheid...
Even verderop volgt uiteraard eerst het Kopje van Aerdenhout en daarna diens grote broertje in Bloemendaal...
Ook hier oppassen voor Franse automobilisten...
Vervolgens via Spaarnwoude, pontje Buitenhuizen en de slingerende Zeedijk terug naar af. Lekker getraind!
Door het Heemskerkerduin richting Noordzeekanaal...
Curieus dat dit paaseitje nog altijd niet gevonden is...
Over de zeesluizen naar IJmuiden...
Dwars door de Kennemerduinen richting Zandvoort...
Oppassen voor verstrooide honden met gladde praatjes zonder vergunning...
Op weg naar Tespelduyn, de fraaie golfbaan nabij Halfweg (Noordwijkerhout)...
Wel uitkijken voor overvliegende golfballen die vanaf de 23m hoge terp worden geslagen...
Na Halfweg retour via de Leidsevaart en de Tweede Doodweg...
De Manpadslaan, mooi rustiek weggetje. Wel slecht voor je gemiddelde snelheid...
Even verderop volgt uiteraard eerst het Kopje van Aerdenhout en daarna diens grote broertje in Bloemendaal...
Ook hier oppassen voor Franse automobilisten...
Vervolgens via Spaarnwoude, pontje Buitenhuizen en de slingerende Zeedijk terug naar af. Lekker getraind!
@buzz mooie foto,s en een mooi route zo te zien.
Vandaag een rondje loosdrecht gedaan ,
Is met dit mooie weer echt een geweldige omgeving om te fietsen .
goed voor 130 km.
Vandaag een rondje loosdrecht gedaan ,
Is met dit mooie weer echt een geweldige omgeving om te fietsen .
goed voor 130 km.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Vanmiddag hoog water wezen kijken langs IJssel en Rijn. Apart om te zien zo laat in het jaar.
Route: Doesburg, Westervoort, Pannerden ,Tolkamer, Spijk, Emmerich, Netterden, Megchelen, Gendringen, Etten, Braamt, Kilder, Wehl, Angerlo, Doesburg. 100 km en gem. een graad of 27.
Route: Doesburg, Westervoort, Pannerden ,Tolkamer, Spijk, Emmerich, Netterden, Megchelen, Gendringen, Etten, Braamt, Kilder, Wehl, Angerlo, Doesburg. 100 km en gem. een graad of 27.
84,1 km, waarbij ik helaas de 30 km/u gemiddeld weer eens niet gehaald heb. (Het was 29,2 km/u.) Die wind was erg irritant als die tegen was. Geweest langs o.a.: Bunnik, Wijk bij Duurstede, over de Amerongse berg naar Scherpenzeel en Woudenberg, en naar huis.
Gisteren een zéér ontspannen rit van 32,5 km.
Gisteren een zéér ontspannen rit van 32,5 km.
-
- Forum-lid
Vandaag de ambtenarentoertocht - 110 km gefietst. Vanuit Enschede via het buitengebied richting Schoppingen en daarna Gildehaus in Duitsland, dan weer via Oldenzaal naar Enschede. Mooie tocht met een paar mooie klimmetjes. De tocht was goed bewegwijzerd. Wel veel draaien, maar slechts 1 verkeerslicht.
http://ambtenarentoertocht.enschede.nl/ ... g/full.png
http://ambtenarentoertocht.enschede.nl/ ... g/full.png
Vanmiddag eerder naar huis gegaan van m`n werk.
Lekker in de zon een rondje gedaan.
Krimpen aan de Lek, door de polder naar Stolwijk, Vlist, Haastrecht over de dijk naar Gouda, Gouderak, Ouderkerk aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel en weer terug in Krimpen aan de Lek.
47,44 KM. wel een aardig windje maar wat een mooi zonnetje.
http://connect.garmin.com/activity/324176874
Bij de molen van Haastrecht even wat drinken en eten.
Lekker in de zon een rondje gedaan.
Krimpen aan de Lek, door de polder naar Stolwijk, Vlist, Haastrecht over de dijk naar Gouda, Gouderak, Ouderkerk aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel en weer terug in Krimpen aan de Lek.
47,44 KM. wel een aardig windje maar wat een mooi zonnetje.
http://connect.garmin.com/activity/324176874
Bij de molen van Haastrecht even wat drinken en eten.
Merida Scultura Endurance 4000