Het E-Bike topic
Ja inderdaad. Ik doe ploegenwerk. Zo om 6u s'ochtends naar huis fietsen doe ik liever aan een rustige hartslag. Anders kan ik niet slapen. Hopelijk neem ik nu meer de fiets als de auto.
Ik kan me moeilijk motiveren om deze sobere dagen met de fiets te gaan werken, wie weet verandert dit
Ik kan me moeilijk motiveren om deze sobere dagen met de fiets te gaan werken, wie weet verandert dit
Sworks Venge
Begrijpelijk
Even wat filmpjes bekeken. Lijken overwegend lovend.
Veel plezier ermee.
Even wat filmpjes bekeken. Lijken overwegend lovend.
Veel plezier ermee.
-
- Forum-lid
Lbrekson schreef:Ja inderdaad. Ik doe ploegenwerk. Zo om 6u s'ochtends naar huis fietsen doe ik liever aan een rustige hartslag. Anders kan ik niet slapen. Hopelijk neem ik nu meer de fiets als de auto.
Al twee jaar met veel plezier met de speed pedelec...!
Onlangs mijn witte R&M Charger HS gewisseld voor een zwarte GT met Gates.(Na 25000 km)
De brede 60mm MOTO X banden zijn geweldig !.
Ideaal ,vooral als er met zout gestrooid wordt..
Je kan gewoon blijven rijden,zonder om te zien naar een krakende ketting...,want die is er niet
Ik lees hier nog altijd enorm veel negatieve reacties.
Zelf koop ik me deze lente een high - speed pedelec. Voor mijn woonwerk-verplaatsing is de racefiets ongeschikt (54 km enkel). Als ik dat tegen een redelijk tempo wil afhaspelen kom ik bezweet aan op 't werk en dien ik ook nog te douchen. Ik ben dan dus altijd 4 uur kwijt aan woon-werk, en dus beperk ik me tot enkele ritten per jaar (ik heb in mijn job ook niet direct 't comfort om iedere dag om 17h00 te stoppen met werken).
Met de high speed pedelec kan ik 's morgens cruisend naar mijn werk tegen 30-35 km/h, zonder dat ik me moet douchen. Neemt me dan ongeveer 1h40 min in beslag, met de wagen doe ik er 1h over.
's Avonds kan ik terugrijden aan een gemiddelde van tegen de 35-40 km/h ('s avonds is het zo goed als altijd beuken tegen de wind in) waarbij ik zelf stevig zal doorfietsen.
Ik zal dus 3 uur over mijn woon-werk verplaatsing doen in plaats van 2 uur. Maar ik zal wel iets meer dan een uur per dag kunnen sporten. Als iemand daar wilt op neerkijken is dat zijn goed recht, trek ik me toch geen *** van aan.
Zelf koop ik me deze lente een high - speed pedelec. Voor mijn woonwerk-verplaatsing is de racefiets ongeschikt (54 km enkel). Als ik dat tegen een redelijk tempo wil afhaspelen kom ik bezweet aan op 't werk en dien ik ook nog te douchen. Ik ben dan dus altijd 4 uur kwijt aan woon-werk, en dus beperk ik me tot enkele ritten per jaar (ik heb in mijn job ook niet direct 't comfort om iedere dag om 17h00 te stoppen met werken).
Met de high speed pedelec kan ik 's morgens cruisend naar mijn werk tegen 30-35 km/h, zonder dat ik me moet douchen. Neemt me dan ongeveer 1h40 min in beslag, met de wagen doe ik er 1h over.
's Avonds kan ik terugrijden aan een gemiddelde van tegen de 35-40 km/h ('s avonds is het zo goed als altijd beuken tegen de wind in) waarbij ik zelf stevig zal doorfietsen.
Ik zal dus 3 uur over mijn woon-werk verplaatsing doen in plaats van 2 uur. Maar ik zal wel iets meer dan een uur per dag kunnen sporten. Als iemand daar wilt op neerkijken is dat zijn goed recht, trek ik me toch geen *** van aan.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het was even zoeken, maar moest een beetje aan deze Solex denken, de Turbo Levobrekson schreef:Overstag gegaan en gekocht. Het feit dat dit model me echt aanspreekt en dit door een lelijk exemplaar vervangen gaat worden heeft me snel laten beslissen.
Mooie korting gekregen ook.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt wel een skihelm..... blijft toch een enorme blunder, die aparte norm.baron062 schreef:En weer een stapje verder:
http://www.tweewieler.nl/onderdelen-acc ... e-10127781
Less is bore
-
- Forum-lid
Goedpassende fietskledimg en..winterbestendig !brekson schreef:60mm, das lekker breed
Rijd jij in gewone kledij, of toch eerder in racekleding ?
Komt de winterkou niet doorheen en goed ventilerend...
Dit voorkomt zweten tijdens de rit...!
Vraag niet goed begrepen vorige keer en fout beantwoorddaniel1975 schreef:Gaat de Turbo eruit dan?
De beste van het stel, de S, blijft sowiso.
Ja dus , volgens de verkopers in Belgie gaat elke turbo er uit
Wordt vervangen door de vado, en die spreekt me niet aan
Sworks Venge
- daniel1975
- Forum-lid HC
Turbo S staat gewoon in 2017 catalogus hoor.
Volgens mij is dat de enige die overblijft uit die lijn. Ze zouden wel gek zijn om deze op te heffen imho.
Volgens mij is dat de enige die overblijft uit die lijn. Ze zouden wel gek zijn om deze op te heffen imho.
Less is bore