Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
Hé wil jij even niet grappig doen!
Als er iemand hier een ander in de maling neemt.... Liever nog: afzeikt!! Dan ben ik dat
Ik vraag me dan ook echt af of die hersteltijd enigszins te vertrouwen is.
(Vandaag rit 85 km, waarvan 80 km kopwerk, gem hartslag 142. Voor mijn gevoel lekker rustig ritje). Zaterdag aanstaande 160 Tecklenburg... Redelijk hoogtemeters.... En moet er snoeihard (voor mijn doen dan) gereden worden.... Als ik dan binnen de beloofde 20 uur hersteld ben.... Is dat gewoon prima!!
Als er iemand hier een ander in de maling neemt.... Liever nog: afzeikt!! Dan ben ik dat
Ik vraag me dan ook echt af of die hersteltijd enigszins te vertrouwen is.
(Vandaag rit 85 km, waarvan 80 km kopwerk, gem hartslag 142. Voor mijn gevoel lekker rustig ritje). Zaterdag aanstaande 160 Tecklenburg... Redelijk hoogtemeters.... En moet er snoeihard (voor mijn doen dan) gereden worden.... Als ik dan binnen de beloofde 20 uur hersteld ben.... Is dat gewoon prima!!
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Het is op zich wel een interessant concept, ze zullen je leeftijd, gewicht, lengte, hartslag, cadans, power (als je een meter hebt, anders op basis van de strava inschatting neem ik aan) windkracht? eerdere ritten etc. Met een database vergelijken of in een algoritme verwerken oid. Ik kan me haast niet voorstellen dat het echt een goede indicator kan zijn. Ik ga deze melding op zich nog niet uitzetten, vind het wel geinig.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik vind de melding maar irritant, en lijkt me niet echt waarheidsgetrouw (nu ik dit gezegd heb gelijk maar eens uitzoeken waar ik dat uit kan zetten)
-
- Forum-lid
Wil je het even melden als je weet hoe je het kan uitzetten?
Cannondale systemsix Dura ace
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
instellingen -> Mijn statistieken -> Hersteladvies - > schakel in/uit
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heel simpel als er de optie 'schakel in' staat, staat de optie uit, als er staat 'Schakel uit' staat de optie aan.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
grappig, was je post grappig dan?
Instellingen - Mijn Statistieken - Hersteladvies - Schakel Uitmonsieurpinot schreef:ik vind de melding maar irritant, en lijkt me niet echt waarheidsgetrouw (nu ik dit gezegd heb gelijk maar eens uitzoeken waar ik dat uit kan zetten)
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik houd me 100% aan het hersteladvies van Garmin.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29