Marianne Vos !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt mij verstandig dat je die opmerking gewoon weghaalt want die gaat echt helemaal nergens over.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
uninvitedguest schreef: ↑29 jul 2022 22:34 Wat vertel je me nou Daniël, was jij de Patrick Lefevere van het dameswielrennen??????????
Helaas, ik ken niet voldoende artsen uit de jaren ‘90 en kan wél tegen een wijntje
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zo had ik het ook begrepen en na het nu nog eens en nog eens bekeken te hebben is het echt dat en niets anders.evilhomer schreef: ↑29 jul 2022 20:54Ik vind dit wel een heel merkwaardige interpretatie van het interview, en durf te zeggen een onjuiste. Wat ze zegt is dat ze als “meisje-meisje” niet werd geaccepteerd en uitgelachen door de andere, destijds overwegend “stoere meiden”. Ze heeft het puur over uiterlijk en vindt het mooi dat je bij het huidige vrouwenwielrennen kunt zien dat het “vrouwen op de fiets” zijn. Hoe jij dit vertaalt in oneerlijke concurrentie/strijd is mij een raadsel en komt op mij nogal tendentieus en aanmatigend over.
...........
Ze maakt zelfs geen enkele suggestie naar "oneerlijke praktijken".
Ze heeft het enkel over uiterlijk en dat zij indertijd op de fiets een meisje-meisje was en dat ze het leuk vindt dat je nu ziet dat het vrouwen op een fiets zijn.
Niets meer en niets minder.
Vanaf 3:25
Voor wie geen tijd noch zin heeft om alles te bekijken, kijk dan vanaf 3:25 begint
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Excuses geaccepteerd!
Less is bore
Misschien aan de mods vragen die posts te verwijderen? Anders krijgen ze wel eeuwigheidswaarde…..
Wijzig hem gewoon. Zet er een punt in of een smiley. Opgelost. Maar volgens mij kun je hem ook gewoon verwijderen. In ieder geval de quote uit je excuus bericht.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je kunt idd tekst wijzigen.
Less is bore
Wat een onzin. Misplaatst grapje. Daarna weer goed gemaakt. Dat vond ik wel weer schattig.
Hoest met Marianne trouwens?
Hoest met Marianne trouwens?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?