Canyon
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hoeveel mailtjes stuurde je inmiddels per dag?
fijn dat ie er eindelijk aankomt!
@Bigfloor
Misschien is het idd. wel beter om een complete fiets aan te schaffen. Het feit dat ik toch wel vaak de bergen in wil gaan, is een fiets met schijfremmen voor mijn gevoel wel veiliger.
Ik kan wachten op de modellen van volgend jaar, maar dat is een gok...
Weet iemand wanneer meestal de nieuwe modellen bij Canyon worden verkocht? Begin van het nieuwe jaar of aan het einde van het jaar?
Misschien is het idd. wel beter om een complete fiets aan te schaffen. Het feit dat ik toch wel vaak de bergen in wil gaan, is een fiets met schijfremmen voor mijn gevoel wel veiliger.
Ik kan wachten op de modellen van volgend jaar, maar dat is een gok...
Weet iemand wanneer meestal de nieuwe modellen bij Canyon worden verkocht? Begin van het nieuwe jaar of aan het einde van het jaar?
-
- Forum-lid
Ik wilde ook perse een fiets met schijfremmen. En een redelijk comfortabele zit. Ik ben uitgekomen op de inflite al 9.0s. En daar ben ik enorm tevreden over. Wat remt dat lekker die schijfremmen. En wat fietst hij ook lekker.
Netjes elke begin van de week een, dus viel reuze meemonsieurpinot schreef:hoeveel mailtjes stuurde je inmiddels per dag?
Erg gehouden op mijn enthousiasme en geen klaagzang.
Wel nog gevraagd naar de ontwikkeling wat betreft zelf volg systemen, denken zij wel aan, maar de vorm nog onduidelijk.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
vind het uiteindelijk dan toch wel echt raar dat de bestelling van een hele fiets kan blijven hangen op één cassette. Zal wellicht aan hun inkoopmethode liggen (alleen maar aanschaf hele OEM groepen), maar als je bij welke willekeurige Nederlandse webshop met een paar drukken op de knop de volgende dag een cassette in huis kan hebben, lijkt me dat voor Canyon toch echt ook wel moeten kunnen.Soap schreef:Netjes elke begin van de week een, dus viel reuze meemonsieurpinot schreef:hoeveel mailtjes stuurde je inmiddels per dag?
Erg gehouden op mijn enthousiasme en geen klaagzang.
Wel nog gevraagd naar de ontwikkeling wat betreft zelf volg systemen, denken zij wel aan, maar de vorm nog onduidelijk.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Haha, naar welk IBAN nummer kan ik de auteursrechten overmaken?RuudRuud schreef:Ho, dat was een sarcastische opmerking van mijn kant .monsieurpinot schreef:
vind het uiteindelijk dan toch wel echt raar dat de bestelling van een hele fiets kan blijven hangen op één cassette.
Je eigen spaarrekening met de naam 'nieuwe fiets'.monsieurpinot schreef:Haha, naar welk IBAN nummer kan ik de auteursrechten overmaken?RuudRuud schreef:Ho, dat was een sarcastische opmerking van mijn kant .monsieurpinot schreef:
vind het uiteindelijk dan toch wel echt raar dat de bestelling van een hele fiets kan blijven hangen op één cassette.
Canyon zal toch niet zo in elkaar steken dat ze een levering weken vertragen door een cassette die niet leverbaar is? Wat betreft de kosten kan ik het me voorstellen maar dan neem je contact op met de klant om een voorstel te doen. Nu heb je een klant die aan mails al meer gekost heeft dan een nieuwe cassette
Kan mij toch weinig anders voorstellen van wel, de fiets stond "op voorraad" en niet met een leverdatum weken/maanden ver weg. Mijn wens was enkel een andere cassette en stuurpen.RuudRuud schreef: Canyon zal toch niet zo in elkaar steken dat ze een levering weken vertragen door een cassette die niet leverbaar is? Wat betreft de kosten kan ik het me voorstellen maar dan neem je contact op met de klant om een voorstel te doen. Nu heb je een klant die aan mails al meer gekost heeft dan een nieuwe cassette
Dan lijkt het toch daar mis te gaan, en dat bevestigen ze ook wel in die mail, bij het leveren van die afwijkingen op de standaard. Het zou mij niet verbazen als heel veel vertraging in die hoek te vinden zijn. Prima als je dus al bij bestellen ziet dat levering gepland is ver weg, maar uit voorraad en op eigenlijk minor aanpassingen vertraging is wat knullig?
Plus natuurlijk het meer verkopen dan te kunnen leveren, dat geeft onder andere die verre lever data
Ik vind dat Canyon mooie fietsen heeft en ik volg dit topic dan ook met belangstelling, maar vooral omdat ik me afvraag waarom iedereen het toch maar blijft pikken dat je zo ontzettend lang op je fiets moet wachten
Aan de andere kant: ga maar eens een nieuwe bank kopen.....blijkbaar is er 1 fabriek in Europa die ze maakt want waarom duurt het anders 12 (!) weken voordat je je bank hebt?
Aan de andere kant: ga maar eens een nieuwe bank kopen.....blijkbaar is er 1 fabriek in Europa die ze maakt want waarom duurt het anders 12 (!) weken voordat je je bank hebt?