Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Iemand nog zo'n surprise box gekocht ^^?Martin78 schreef:Dus ik ben niet de enige die er dus zo over dachtMatthijs1973 schreef:Shimano RP9 schoenen in het zwart bij Mantel, waarbij de Sale ontzettend tegenviel en dan begin ik nog niet eens over het jonge broekie die mij wilde helpen bij de schoenen...
Buitenom een leuk shirtje van Cannondale en een Castelli broek (30% niet gekocht btw)
vond ik het dus enorm tegenvallen, niet alleen de kleding was matig ook onderdelen of voeding was niets bijzonders of niet eens in de sale!!!
-
- Forum-lid
Aangezien de sale tegenviel, heb ik maar z'on surprisebox gekocht. Best leuk spul voor €15,-. Sokken, biba's, bidon met voeding, sleutelhangers en nog wat andere dingen. Helaas niet de powermeter gewonnen.
Voor mijn vriendin. Haar eerste wielrenfiets, fietskleding en accessoires. Ze kan in ieder geval goed beginnen.
Mantel
- Cube Axial WLS GTC Pro Zwart/Oranje/Roze
- Shimano PD-5800 pedalen
- Bontrager Anara schoenen
- 2x Elite Cannibal mat black
- BBB Loud & Clear Deluxe
12GoBiking
- Giro Aeon zwart/wit
- Pearl Izumi W Elite Pursuit Bibshort
- Pearl Izumi W Select Jersey
- Castelli Regina jersey
- 2x Sportful Pro W 3 sokken
Wiggle
- Castelli Free Aero bibshort roze
- Castelli Climber's Jersey roze
Resultaat wordt dan ongeveer zo
Mantel
- Cube Axial WLS GTC Pro Zwart/Oranje/Roze
- Shimano PD-5800 pedalen
- Bontrager Anara schoenen
- 2x Elite Cannibal mat black
- BBB Loud & Clear Deluxe
12GoBiking
- Giro Aeon zwart/wit
- Pearl Izumi W Elite Pursuit Bibshort
- Pearl Izumi W Select Jersey
- Castelli Regina jersey
- 2x Sportful Pro W 3 sokken
Wiggle
- Castelli Free Aero bibshort roze
- Castelli Climber's Jersey roze
Resultaat wordt dan ongeveer zo
-
- Forum-lid
Leuke vriendin
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Op MP (jawel ) een Dura Ace 9000 voor- en achterderailleur + shifters. De staat was inderdaad zoals aangegeven in de advertentie, vrijwel niet van nieuw te onderscheiden.
Bij Mantel gelijk kabels, stuurlintje en een nieuwe cassette (wel Ultegra want DA is me net te duur) besteld dus deze week kan e.e.a. omgebouwd worden en ben ik na een jaartje Chorus weer terug op het Shimano-nest.
Nu twijfel ik wel over de aankoop van de DA-crank Ik rij nu met een Rotor 3D crank en Qxl bladen en dat bevalt me eigenlijk wel maar een DA crank is ook niet lelijk.......
Bij Mantel gelijk kabels, stuurlintje en een nieuwe cassette (wel Ultegra want DA is me net te duur) besteld dus deze week kan e.e.a. omgebouwd worden en ben ik na een jaartje Chorus weer terug op het Shimano-nest.
Nu twijfel ik wel over de aankoop van de DA-crank Ik rij nu met een Rotor 3D crank en Qxl bladen en dat bevalt me eigenlijk wel maar een DA crank is ook niet lelijk.......
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
forumlid rene verkoopt een DA9000 crank: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=80384tjerk1121 schreef:Op MP (jawel ) een Dura Ace 9000 voor- en achterderailleur + shifters. De staat was inderdaad zoals aangegeven in de advertentie, vrijwel niet van nieuw te onderscheiden.
Fan van Iron Maiden, dat is zo te merken
https://www.robinsonsbrewery.com/store/ ... -24/p-2215
Deze heb ik al een tijdje ...
En deze 2 kwamen vorige week aan
De bovenste wordt verkocht door de brouwerij van het Iron Maiden bier "The Trooper". De andere liet ik zelf maken. Dus officieel zijn ze niet. Dus als de moderatoren beslissen om deze afbeeldingen te verwijderen, dan begrijp ik dit.
Primal Wear maakte ooit 4 verschillende koerstruien van deze band. Er zaten er nog 2 aan te komen, maar jammer genoeg kwamen ze nooit in productie.
https://www.robinsonsbrewery.com/store/ ... -24/p-2215
Deze heb ik al een tijdje ...
En deze 2 kwamen vorige week aan
De bovenste wordt verkocht door de brouwerij van het Iron Maiden bier "The Trooper". De andere liet ik zelf maken. Dus officieel zijn ze niet. Dus als de moderatoren beslissen om deze afbeeldingen te verwijderen, dan begrijp ik dit.
Primal Wear maakte ooit 4 verschillende koerstruien van deze band. Er zaten er nog 2 aan te komen, maar jammer genoeg kwamen ze nooit in productie.