Ik zou de moderators willen vragen om dit op een eenvoudige manier op te lossen. Als de post wordt verplaatst naar het topic 'Wat is fout, wat kan echt niet' slaan we in mijn beleving twee vliegen in 1 klap en kunnen de foto's blijven staan!i-mac schreef:Dus officieel zijn ze niet. Dus als de moderatoren beslissen om deze afbeeldingen te verwijderen, dan begrijp ik dit.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
o'7o
Douglas schreef:Ik zou de moderators willen vragen om dit op een eenvoudige manier op te lossen. Als de post wordt verplaatst naar het topic 'Wat is fout, wat kan echt niet' slaan we in mijn beleving twee vliegen in 1 klap en kunnen de foto's blijven staan!i-mac schreef:Dus officieel zijn ze niet. Dus als de moderatoren beslissen om deze afbeeldingen te verwijderen, dan begrijp ik dit.
Ik hou ervan om tegen alle fiets etiquette in te gaan. (Ik hou me echter wel aan de verkeersregels).
Haha, dont worry, was maar een geintje natuurlijk. Ik beticht jou er heus niet van dat je op het verkeerde zadel hebt gezeten, .lupo schreef:Ze heeft zelf betaald hoor. Ik heb geholpen met uitzoeken waar het goedkoopst was.
Ik wens jullie veel plezier en veilige kilometers, .
-
- Forum-lid HC
Tof shirt!hrohaan schreef:Hij was weer op voorraad in mijn maat, dus nu maar aangeschaft..
Al doen die dingetjes me wel denken dat er nu geen zwaluw meer tegen je aan zal vliegen...
- vrderuiter
- Forum-lid
Welk merk is dat?hrohaan schreef:Hij was weer op voorraad in mijn maat, dus nu maar aangeschaft..
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- vrderuiter
- Forum-lid
Grappig, had ik niet als zodanig herkend. Vind deze nog wel leuk!havana schreef:Rapha.
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
-
- Forum-lid HC
Op deze manier blijft het leuk.