Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Science in Sport. Als je even zoekt (Facebook?) kun je je nog wel aanmelden voor een code dat je ook 12 gratis gels krijgt.lupo schreef:Waar heb je dat besteld ypuh? Ik ben namelijk toe aan nieuwe voorraad sportdrank.
Ik kan dat Rapha shirt nergens vinden. Vraag me af waar je die hebt besteld.
Is dat uit een UK shop wellicht hrohaan?
Edit
Gevonden. Gewoon op de rapha site, vreemd, want daar zit ik elke dag te kijken,
Het is wel een sale van niks he. Alleen kleine maten, rest al weken uitverkocht. Andere shirts ook. Zal zo wel een nieuwe collectie komen of zo.
Is dat uit een UK shop wellicht hrohaan?
Edit
Gevonden. Gewoon op de rapha site, vreemd, want daar zit ik elke dag te kijken,
Het is wel een sale van niks he. Alleen kleine maten, rest al weken uitverkocht. Andere shirts ook. Zal zo wel een nieuwe collectie komen of zo.
Sale is al even gaande, en dit shirt was er ook alleen nog in xxs. Tot ik woensdag weer keek en hij opeens in alle maten beschikbaar was, beetje raar. En qua korting moet je net geluk hebben, dit vond ik nog wel een goede korting. Jammer dat er nooit de juiste bibs in de aanbieding zijn.
'k Heb mij al arm gekocht op de Rapha Sale:
- 2 stripe winter collars
- merino arm warmers paars
- 2 Randonnée shorts, grijs en paars
- 2 V-neck base layers, roze en blauw
- Long sleeve Pro Team jersey kleur Coral
- merino muts oranje
- RCC training jersey lange mouw
- wat sokken
- en last but not least, Rapha jeans.
Die jeans is het beste denim wat ik ooit heb gehad, heb er nu 4 in circulatie, ze hebben wat stretch wat ze netjes in model houdt, ze gaan niet kapot en blijven er goed uitzien.
- merino muts oranje
- wat sokken
Die jeans is het beste denim wat ik ooit heb gehad, heb er nu 4 in circulatie, ze hebben wat stretch wat ze netjes in model houdt, ze gaan niet kapot en blijven er goed uitzien.
damn, wat een lading Rapha. gelukkig was het sale hé. die Rapha jeans, draag je die enkel op de fiets of ook casual?raven14 schreef:'k Heb mij al arm gekocht op de Rapha Sale:
- merino muts oranje
- wat sokken
Een tweedehands frame om mijn oude trouwe colnago frame te vervangen (3x raden welk..).
Verheug me nu al op de reactie van mevr 53x11 als binnenkort de postbode op de stoep staat
Verheug me nu al op de reactie van mevr 53x11 als binnenkort de postbode op de stoep staat
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Die dus
Zelf setje DA9000 remmen binnen gekregen. Gekocht via MP (nieuw) voor een spotprijs.
Zelf setje DA9000 remmen binnen gekregen. Gekocht via MP (nieuw) voor een spotprijs.