Wat heb jij voor het laatst gekocht?
En jij de nacht erop tevens op de stoep om samen met je nieuwe liefje te slapen53x11 schreef:Een tweedehands frame om mijn oude trouwe colnago frame te vervangen (3x raden welk..).
Verheug me nu al op de reactie van mevr 53x11 als binnenkort de postbode op de stoep staat
Het zal wel meevallen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ouwe Zeeuw terug in je hok!!
Ik kon hem ook niet laten liggen. Daarnaast nog een Morvelo Stormshield bibtight voor zo'n €70 bij Wiggle. Ze gooien daar weleens 50-60% korting op producten voor een aantal dagen. Dus als je goed oplet kan je daar wel mooie deals vinden.hrohaan schreef:Hij was weer op voorraad in mijn maat, dus nu maar aangeschaft..
Een upgrade gedaan voor mijn nieuwe Felt cyclocrosser.
Gekocht een Stans NoTube Grail ztr Comp wielset. Vrijdag besteld en zaterdag ontvangen en de schijven en de Swalbe x one bandjes overgezet. Gebruik nu (nog) wel binnenbandjes.
De standaard wielset gaat dienen als reserveset en voor het natte werk.
Gekocht een Stans NoTube Grail ztr Comp wielset. Vrijdag besteld en zaterdag ontvangen en de schijven en de Swalbe x one bandjes overgezet. Gebruik nu (nog) wel binnenbandjes.
De standaard wielset gaat dienen als reserveset en voor het natte werk.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik rij met die Grails als wegset op de atb met 28mm Schwalbes. Mooi stevig setje.
@chrissie: fleurt mooi op, maar Cube bidons op een Parlee is echt vloeken in de kerk
@chrissie: fleurt mooi op, maar Cube bidons op een Parlee is echt vloeken in de kerk
Less is bore
Waar heb je t shirtje gekocht?vitamineb schreef:Ik kon hem ook niet laten liggen. Daarnaast nog een Morvelo Stormshield bibtight voor zo'n €70 bij Wiggle. Ze gooien daar weleens 50-60% korting op producten voor een aantal dagen. Dus als je goed oplet kan je daar wel mooie deals vinden.hrohaan schreef:Hij was weer op voorraad in mijn maat, dus nu maar aangeschaft..
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Hij is alleen wel uitverkochtDouglas schreef:Het zal wel aan mijn zoek kwaliteiten liggen maar ik kan deze niet vinden in de Rapha shop. Kun je een linkje sturen?vitamineb schreef:.hrohaan schreef:Hij was weer op voorraad in mijn maat, dus nu maar aangeschaft..
https://www.rapha.cc/nl/nl/shop/tempest ... 01XXNVYSML
Twee nieuwe bidonhouders voor m'n nieuwe project/fiets. Deze maar dan zonder logo's.