Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even een kort rondje social media en je ziet dat veel ouders voor sluiting zijn.
Want ja, die britse variant....oelalaaa....
Deze move zag je natuurlijk al aankomen. OMT redeneert volledig vanuit virus oogpunt, schijnbaar zonder oog voor de immense schade die deze lockdown aanricht.
Less is bore
Hier willen vrijwel alle ouders en letterlijk alle leerkrachten dat de school gister open gaat. Blijkbaar mag ik blij zijn dat men waar ik woon nog niet helemaal zijn verstand verloren heeft.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je mag toch verwachten dat iemand die lid wordt van VVD, dat niet doet om er SP beleid door te drukken en vice versa.
Het doel van ons kiesstelsel is om 150 wijze personen in de tweede kamer te krijgen die gezamenlijk het kabinet controleren, niet om minimaal 76 kiesmannen in te zetten tegen maximaal 74 personen die voor de vorm wat vragen mogen stellen.
Campagnolo Ultra Dork
De eerste kamer wordt ook geacht zich nog onafhankelijker op te stellen. Dat de regeringpartijen dat niet leuk vinden, hoort er bij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Weer wat leesvoer dat in mijn ogen de moeite waard is.
Arts en filosoof Marli Huijer: ‘Niemand heeft récht op een zo lang mogelijk leven’
Arts en filosoof Marli Huijer: ‘Niemand heeft récht op een zo lang mogelijk leven’
- daniel1975
- Forum-lid HC
In Belgie liggen meer mensen in het ZH dan in NL (ondanks kleinere bevolking) maar de scholen & winkels zijn gewoon open.
Waarom in NL dan niet?
@nico: paywall...
Waarom in NL dan niet?
@nico: paywall...
Less is bore
Waarom pak je altijd de dingen die je fijner vindt? Je bent waarschijnlijk vergeten dat België ook maatregelen gehad heeft waar je van gruwelde.
Vind je het inmiddels ook goed als de kinderen naar school mogen, maar dan wel met mondkapje op? Of komt dan de hele riedel weer langs?
Vind je het inmiddels ook goed als de kinderen naar school mogen, maar dan wel met mondkapje op? Of komt dan de hele riedel weer langs?