Canyon
Mooie Speedmax hoor (ik had vrijwel dezelfde ) en wat een heftige drop ! Gefeliciteerd met de derde plek, erg netjes voor een eerste ritje!!Der Schlucht schreef:Wind was er dan weer wel in de polder bij Zevenhuizen...vandaag de eerste echte rit op mijn Speedmax en het was meteen raak: derde bij de amateurs. De 'TT' wielen doen het overigens ook uitstekend in mijn Alu SLX.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- Supergrover
- Forum-lid HC
heb al gezien waar ze die fietsen opbergen....monsieurpinot schreef:kijk maar uit in Utrecht:
Helaas staat hij nog in de doos, momenteel wat druk met werk en thuis.
Als de kindjes in bed liggen vanavond en ik even rust heb (voor de avond werkzaamheden...) monteer ik hem even af en doe ik morgen even kort binnen een rondje op de Tacx.
(helaas alleen thuis met de kleine man de hele dag en de avond plannen met de misses)
Zaterdagmorgen zal de buiten vuurdoop worden.
Hij is nu geleverd nadat ik op de prioriteiten lijst ben gekomen, de bewuste niet leverbare cassette komt nu week 31!
Als de kindjes in bed liggen vanavond en ik even rust heb (voor de avond werkzaamheden...) monteer ik hem even af en doe ik morgen even kort binnen een rondje op de Tacx.
(helaas alleen thuis met de kleine man de hele dag en de avond plannen met de misses)
Hij is nu geleverd nadat ik op de prioriteiten lijst ben gekomen, de bewuste niet leverbare cassette komt nu week 31!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Hij (of is het zij) is mooi!Soap schreef:Helaas staat hij nog in de doos, momenteel wat druk met werk en thuis.
Doe nog maar wat foto's maken dan morgen...
Op twitter vandaag een opmerkelijk foto van Quintana's fiets in de Route du Sud.
https://twitter.com/Movistar_Team/statu ... 00/photo/1
Het is geen Aeroad want het stukje tussen het achterwiel ontbreekt. Het is ook geen Ultimate want daarvoor zit volgens mij de achtervork te laag onder het zadel.
...
Sorry JasperG. Ik zie dat je me voor bent.
https://twitter.com/Movistar_Team/statu ... 00/photo/1
Het is geen Aeroad want het stukje tussen het achterwiel ontbreekt. Het is ook geen Ultimate want daarvoor zit volgens mij de achtervork te laag onder het zadel.
...
Sorry JasperG. Ik zie dat je me voor bent.
Laatst gewijzigd door ARB op 18 jun 2015 19:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2